Udělat tento servis jsem byl víceméně donucen, nedávno jsem si všiml že mám vytahanej a přepnutej řetěz, tak jsem objednal novou řetězovku s x ring D.I.D. řetězem. Teď mám nájezd 63200km, při výměně řetězovy jsem prezul ze špalků na silniční pneu a začal jsem při jízdě na silnici slýchat vychozené ložisko, vyměnil jsem tedy ložiska v kolech. Ložiska a gufera jsem koupil z velkoobchodu s ložisky podle označení za zlomkovou cenu. Vyměnil jsem je, ale zvuk se mě držel dál, ten zvuk šel z motoru a měnil se s rychlostí a zátěží motoru, usoudil jsem že je v háji ložisko pod pastorkem, navíc od něj línal olej, tak jsem před delší dobou pořídil opravnou těsnící sadu, že to někdy pak opravím. Začal jsem laborovat, že si motor udělám sám a jen nechám mechanikem prohlédnout klikovku kvůli házivosti a popř vyměnit ojnici, jenže to nebylo tak jednoduché. Vytáhnout motor z rámu trvalo se vším všudy 2 hodiny s pomocí kamaráda, sundal jsem víko alternátoru a abych nemusel vytahovat kabeláž z podsedla a rozplétat svazky, vyšrouboval jsem z víka vinutí a nechal ho vyset z rámu. Pak jsem se 2 hodiny s otcem snažil sundat rotor alternátoru, jelikož jsem neměl stahovák, tak se to nepodařilo a motor jsem druhý den vezl k mechanikovi. Motor je zatím týden u mechanika, ale už vím že ložisko pod pastorkem stojí 3000 a pouzdro na druhou stranu hřídele 1000, spodní rozvodovej řetěz Ko 800, píst a válec Ok, ojnice Ok, zbytek motoru v pořádku.
Vlastník | Dacann | |
---|---|---|
Vloženo | 7.10.2018 | |
Aktualizováno | 30.6.2021 | |
Zobrazeno | 1 997x |