Po 3 letech provozu a 10 000km je verdikt jednoznačný, pro mne tahle čína odvedla dobrou práci a je stále pro mne lepší jak moped či skůtr ikdyž jsem si už dělal zálusk na vyšší řadu od Hondy ale finance jsou jednoznačně definované - náklady. Vlastně s velikým překvapením to moc za ty 3 roky nepotřebovalo, jen 3x výměna oleje, jednoho řetězu a přední rozety ze 13z na 14z + blbosti jako žárovku, hadičky od benzínu s filtrem, tlumiče jsou v háji ale taknějak je víc pohodlnější tak je zatím neřeším, seřízení motoru a vyčištění brzd jo a jednu duši v předním kole. Kupodivu na pneu je vzorek stále viditelný. Když sečtu co jsem do toho vrazil, kolik stál benzín a kam mne tato čína zatím všude odvezla tak pro mne nemá žádnou náhradu už také kvůli mému malému vzrůstu, chtěl jsem větší motorku ale od doby kdy jsem pomáhal tahat z pangejtu CBR500X už vím že nic takového velikého nemám za potřebí.
Sranda byla a je když jedu ke známým jak stále říkají "jé, to je hezká motorka" ... prostě co je malé je hezké...
Humorná je ta spotřeba, zrovna když jsem měl hlouběji do peněženky tak kupříkladu otočit za den 150km za 50 korun nebyl vůbec problém, sice pomalu jak na babetě ale i tak ten 4T motor docela jede. Nebo naopak, těch 50-60 umí dobře držet a můj denní rekord 416km za cca 10h je taky srandovní trip...
Tak trochu sním o Hondě Trail Hunter CT125 a jen mne mrzí že se zatím u nás neprodává takže zatím zůstávám u té srandovní číny do který už leju jen benzín a občas olej.
Více na: https://www.motorka.../motorka/?mid=118790
Copyright © Motorkari.cz
Vlastník | Martynko | |
---|---|---|
Vloženo | 22.9.2018 | |
Aktualizováno | 30.12.2021 | |
Zobrazeno | 3 163x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ