Italka...určitě se najdou mouchy ale tuhle motorku máte protože ji chcete a berete ji se vším dobrým i nedobrým...Silná...rychlá...dobře ovladatelná...žíznivá...pozornost budící...
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Moje seznámení s tímto kusem proběhlo při krátké projížďce při koupi...po pádu namontoval majitel světlo a řidítka z modelu TNT...při projetí žádný problém tak koupena...Cesta domů odhalila krátké lenko spojky(model TNT), které jsem vyměnil za originál,teď jen řidítka,která musí být vyšší aby při plném rejdu nedocházelo ke kontaktu s kapotou... Motor je dostatečně silný v celèm spektru otáček,ale jízda pod 2 tis ot. motoru nesvědčí...při prekročení 6 tis. ot. se v motoru připomenou sportovní ambice. Podvozek je s ohledem na ,,cestovní,, užívání motorky příjemně neutrální...Vynikající brzdy,kdy jsem byl velice mile překvapen nad účinností a dávkovatelností zadní brzdy,přední bez výhrad...
Motorku bych doporučil pro - Motorka raději pro zkušenější drivery...absence elektroniky vyžaduje citlivé zacházení s plynem (zejména na nezahřátých pneu) a jelikož je to Benelli nesedne všem...
Doplňky na motorce - Turist paket...zásuvky 12 V a USB...boční kufry...plotna na třetí(zatím nenamontována)
Recenze
Za první tři dny najeto 1400 km...Benelka sežrala první baterii(ktetou jsem po kontrole vyhodnotil jako lacinou investici před prodejem od bývalého majitele) takže obiednána lithiová...jinak moto bez problémů..
Ale je to Italka takže přijdou a budu o nich informovat
Výborná moto přez zimu vymontuj alternátor a dotahni na lepidlo táhlo totéž přímo na alternátoru to je jediná slabina jinak normální servis a nebudeš mít žádný problém jinak profil Vašek Nývlt ten Benellkám opravdu rozumí!
Fešanda
Nevšední stroj, .Jak říká kámoš-žere to aj trávu kolem cesty . A ta tvoje poslední věta