Lehké, ale dostatečně silné a svižné cestovní enduro, zejména komunikativní co se týká ovládání. Sympatická je i spotřeba cca 3.5 litru.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW G 650 GS: jednoválec
První dojmy - Dojmy velmi dobré, že mi hned padla do ruky tak to bych kecal, přeci jenom jsem přelézal na ní z draka, ale v současné době po ujetí asi 1500 km jsem si už zvykl na ní a ona snad na mě. Zejména jsem si musel uvědomit, že to nemá kardan, ale řetěz a v této souvislosti zvládnout jiný způsob řazení a zacházení s plynem, abych z řetězu nedělal natahovací kšandy.
Motorku bych doporučil pro - Pro začínajícího motorkáře asi ne, přeci jenom to má přes 70 kobylek a ty by se měli zvládat, ale jinak si myslím pro dědky co na to vylezou a pro vyježděný holky a kluky.
Doplňky na motorce - Je na ní originál BMW zadní nastavitelný kontejner s opěrkou, jsem ale ve věku kdy už holky nevozím, ale moje saky paky se do něj spolehlivě vejdou
Recenze
Protože je to o značce, protože je o dost lehčí než Drag Star na kterém jsem doposavad jezdil. Samozřejmě je třeba se s tím učit jinému stylu jízdy a zacházení s plynem, naproti tomu ovládání je proti cruizru lehčí a motka je i poslušnější. Jinak jak je uvedeno shora. Další mě napadne až na tom najedu podstatně víc než doposud. Je to cestovní enduro, tak nejvíc na silnici, a také podle typu obutí. Na to jak vypadá sedlo spartansky, tak je docela pohodlné i na delší štreky. Asi jsou fakt ty bavoři koumáci (ale vyrábí se to v Berlíně)
Vyměnit cruisera za cestovní enduro je docela veliká změna, obzvlášť když je nám už 70+ . A tak by mne docela zajímalo proč? Většinou to v tomhle věku bývá totiž opačně. Každopádně Ti fandím, když jsme teď oba mezi dědkama docela za exoty Ať ti přináší jenom samé pěkné zážitky!!!
Hezky napsany. Hodne stastnych kilometru.
Pěkné, a vždy bezpečné návraty
paráda chlape
Parádní stroj, 10 bodů.