PROFIL MOTORKY

TMEC Betka (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Punkaczek
Vloženo 30.5.2018
Aktualizováno 2.6.2018
Zobrazeno 1 416x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Levná kopie Hondy Cub 50 s licenčním motorem Honda.

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yuki New Quick 50: Kvalita horší jak Betka
Kentoya Twin Cup 50 4T: Cena vyšší a kvalita jak Yuki

První dojmy - Je to moje první motorka vůbec. Koupil jsem ji mírně ojetou s najezdem do 1000 km, takže motor ještě nebyl zajetý. Je odblokovaná a je dán sportovní filtr. Jsem naprosto nadšený za ty peníze nekoupím ani kolo.

Motorku bych doporučil pro - Všem kdo chce denně jezdit po městě nebo i mimo město.

Doplňky na motorce - Nic

Recenze

Dlouho jsem se rozhodoval mezi několika variantami jakou padesátku si vybrat na trhu. Nakonec jsem se smířil s tím že si koupím Betku nebo podobný stroj Yuki nebo Kentoya. Nicméně jsem si ošahal Yuki Quick 50 a řekl bych že tam je ta kvalita horší jak u Betky. Hodně recenzi jsem cetl ve smyslu že je to to samé ale v reálu když sledujete detaily tak Betka je na tom o fous lépe. To jak smrdí hefty na Yuki Quick ftalátama co se vám dostanou do těla to je něco otřesného a předpokládám že to samé platí pro Kentoya Twincup. Nicméně všechny tyto stroje jsou očesanou verzi Hondy Cub 50. Za mě je nepochopitelné proč se Honda Cub nebo Super Cub neprodává v ČR , když je to nejprodávanější motorka na planetě s více jak 100 miliony kusy. Takže Betka dává trochu pocit jako tato kultovní Honda. Myslím že spousta dílů je sdílených, takže možná půjdou vyměnit za lepší. Co rozhodně vyměním jsou ty silene gumy na stupackach to je naprostá hrůza. Preventivně jsem vyměnil í řetěz, protože ten origo China se údajně rád trhá. Spotřeba je asi kolem 2 litrů na 100 k. Tachometr měří docela přesně když jsem to srovnával s gps, protože podle radaru u silnic se to moc měřit nedá každý podle mě ukazuje trochu jinak. Max. rychlost jsem zkoušel a je to zhruba 65 km/h dá se takto i ve dvou lidech po rovince. Za mě tato motorka je naprosto v pohodě a lepší jak běžný China skutr 125 cc, í proto jsem si ji vybral raději jak skůtr.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HonzaXJR
HonzaXJR napsal 02.06.18 v 17:49 8b.

Taky bych se rád podělil o zážitky s tímto China strojem. Koupil jsem jí asi před 10 lety novou v Carrefouru za akční cenu 8000,-. Prostě to za tu srandu stálo. Během prvních 100km upadla z plastového držáku u světla SPZka. Motorku jsem slušně zajel, každý rok výměna oleje Motul, promazaní řetězu a všeho ostaního a bežná kontrola ať se najelo 500 nebo 1000km za rok. Byl to jen stroj na chajdě na nákup. Pak chvíli stála nebyl čas. Nakonec padlo rozhodnutí, že ať začne pořádně makat než aby stála. Vzal jsem jí do Prahy a 3 roky jsem na ní jezdil deně do práce od března do prosince. Jezdil jsem stále nevynechal jsem jediný den, vyjížděl jsem za slejváku, vracel jsem se pozdě v noci v listopadu -3°C. Motorka jezdila stále kolem 2 litrů na sto. Startuje do teď napoprvé . Za celou dobu jsem jí neseřizoval, jezdil jsem na plnou krev, tacháč 80+ za roh. Uklepal se jen drátový nosič, nějaká ta krytka svárů, šroubek u krytu svodů, dal jsem jednu novou svíčku, pár předních žárovek, nový otevřený vzduchový filtr, 2x palivový filtr, 1x palivový kohout (starý tekl), 3 nové baterie, 1x píchlá přední pneu, nové plastové kryty nad motorem (původní popraskaly). Teď v listopadu jsem na cestě podřadil za 3 a ta už tam zůstala. Zatím jsem se k tomu nedostal a nevím zda se pouštět do opravy. Vypustit olej, vyndat a rozebrat motor ... Na trojku se jezdí blbě i když jsem to párkrát dal. Pakárna hlavně v kopci. Takže zase stojí v garáži a čeká, stav skoro jako nová, najeto 11000km. Motorka dobrá do města, trochu problém, když náhle zastavíte, tak tam chvíli kopete 1, než se zase rozjedete Nejvíce mě asi zlobilo přední světlo a kontakt patice, než jsem to celé předělal. Instalace 6V už také není IN a je teda bez startéru. Tak teď už stačí opravit tu převodovku a můžeme se vrhnout opet do velkoměsta. Příhod bylo asi 5. Když Vám dojde benzín, na rezervu ujedete max. 14km. Bohužel pumpa se v této dojezdové vzdálenosti mimo město zrovna neobjevila. 3x nebyl pánbíček doma, jinak bych letěl přes přední kapotu, kterou mi tam z vedlejší strčily. Smyky dělá Betka bravurně jak na kole. A taky ta pokutička za neoprávněné použití rychlostní komunikace. Prostě může Vám tacháč ukazovat i 100, ale konstrukční rychlost vás práskne. Nevím jak Betky dnes, ale i přes zastaralý motor celkem spolehlivý stroj, za ty peníze konstrukčně slaba geometrie a posaz nic moc. Dnes už bych si jí asi za 20000,- novou nekoupil.

puffybodie
puffybodie napsal 31.05.18 v 10:02 8b.

Honda Cub/SuperCub se obecne v EU neprodavaji, protoze nesmysly ala EURO normy (i kdyz ty splnuje novy SuperCUb), ale hlavne, protoze chteji a potrebuji prodavat neco co vyzaduje nasledny servis idealne od prodejce. Ne tady mit miliony stroju, ktere si clovek opravi sam doma na kolene

Více komentářů



TOPlist