renocar_duben



PROFIL MOTORKY

TMEC Betka (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Punkaczek
Vloženo 30.5.2018
Aktualizováno 16.9.2021
Zobrazeno 2 201x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 2 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HonzaXJR
HonzaXJR napsal 02.06.18 v 17:49 8b.

Taky bych se rád podělil o zážitky s tímto China strojem. Koupil jsem jí asi před 10 lety novou v Carrefouru za akční cenu 8000,-. Prostě to za tu srandu stálo. Během prvních 100km upadla z plastového držáku u světla SPZka. Motorku jsem slušně zajel, každý rok výměna oleje Motul, promazaní řetězu a všeho ostaního a bežná kontrola ať se najelo 500 nebo 1000km za rok. Byl to jen stroj na chajdě na nákup. Pak chvíli stála nebyl čas. Nakonec padlo rozhodnutí, že ať začne pořádně makat než aby stála. Vzal jsem jí do Prahy a 3 roky jsem na ní jezdil deně do práce od března do prosince. Jezdil jsem stále nevynechal jsem jediný den, vyjížděl jsem za slejváku, vracel jsem se pozdě v noci v listopadu -3°C. Motorka jezdila stále kolem 2 litrů na sto. Startuje do teď napoprvé . Za celou dobu jsem jí neseřizoval, jezdil jsem na plnou krev, tacháč 80+ za roh. Uklepal se jen drátový nosič, nějaká ta krytka svárů, šroubek u krytu svodů, dal jsem jednu novou svíčku, pár předních žárovek, nový otevřený vzduchový filtr, 2x palivový filtr, 1x palivový kohout (starý tekl), 3 nové baterie, 1x píchlá přední pneu, nové plastové kryty nad motorem (původní popraskaly). Teď v listopadu jsem na cestě podřadil za 3 a ta už tam zůstala. Zatím jsem se k tomu nedostal a nevím zda se pouštět do opravy. Vypustit olej, vyndat a rozebrat motor ... Na trojku se jezdí blbě i když jsem to párkrát dal. Pakárna hlavně v kopci. Takže zase stojí v garáži a čeká, stav skoro jako nová, najeto 11000km. Motorka dobrá do města, trochu problém, když náhle zastavíte, tak tam chvíli kopete 1, než se zase rozjedete Nejvíce mě asi zlobilo přední světlo a kontakt patice, než jsem to celé předělal. Instalace 6V už také není IN a je teda bez startéru. Tak teď už stačí opravit tu převodovku a můžeme se vrhnout opet do velkoměsta. Příhod bylo asi 5. Když Vám dojde benzín, na rezervu ujedete max. 14km. Bohužel pumpa se v této dojezdové vzdálenosti mimo město zrovna neobjevila. 3x nebyl pánbíček doma, jinak bych letěl přes přední kapotu, kterou mi tam z vedlejší strčily. Smyky dělá Betka bravurně jak na kole. A taky ta pokutička za neoprávněné použití rychlostní komunikace. Prostě může Vám tacháč ukazovat i 100, ale konstrukční rychlost vás práskne. Nevím jak Betky dnes, ale i přes zastaralý motor celkem spolehlivý stroj, za ty peníze konstrukčně slaba geometrie a posaz nic moc. Dnes už bych si jí asi za 20000,- novou nekoupil.

puffybodie
puffybodie napsal 31.05.18 v 10:02 8b.

Honda Cub/SuperCub se obecne v EU neprodavaji, protoze nesmysly ala EURO normy (i kdyz ty splnuje novy SuperCUb), ale hlavne, protoze chteji a potrebuji prodavat neco co vyzaduje nasledny servis idealne od prodejce. Ne tady mit miliony stroju, ktere si clovek opravi sam doma na kolene



TOPlist