Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Brzdy Brembo a fakt to brzdí dobře, široké 12" gumy pobírají lépe nerovnosti než PCX se svýma 14" a i tlumiče fungují lépe, i když vzadu je jen jeden.
Překvapivě silné i na sériovku, která byla jen "spotřebič". Maximálka reálná po rovině 70 s mými skoro 2m a 100kg (z kopce jde i 90), do prudkého kopce cca 50 reálná
Možná spotřeba, ale tu zatím nevím a ten zvuk, vůně, živost a jednoduchost konstrukce to komponzuje.
Tachometr v rámci italských pravidel kecá tak o 10 - 15, ale zažil jsem jiné kusy co i o 40, takže je to vlastně super přesné
Originál světla zcela jistě. Jednoznačně rovnou LED nebo aspoň Osram Night Racer
Moje úpravy |
Budou LED hlavní světlomety (možná blinkry podle toho jak to půjde vidět) a Multivar + LeoVince Touring. To bude vše pro dostání maxima ze sériové padesátky. Něco většího možná až odejde motor a to by mělo být zatím daleko |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Vibrace | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Variátor | |
Spotřeba oleje l/1000km | 1 |
Podvozek
Možnost nastavení |
---|
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla |
Obecné
Moje závady | Zatím jen ulomená plastová packa na logu :) |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Zatím nic |