Je to ďábel, o tom není pochyb. Ale kdo si myslí, že na něm nelze někam dojet, je na omylu.Motorku bez laďáku si už ani nedokážu představit. Reakce na plyn se mnohonásobně zlepší, motorku zbavíte nadbytečných kil, a hlavně ten zvuk! „Může bejt vůbec něco
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - KTM. Na ní totiž na jednom místě nehnutě sedět. Ať chcete nebo ne, nutí vás to k akční velmi svižné jízdě, při které se budete hýbat, a tím pádem vás nezačne tělo bolet tak jako při jízdě zcela pasivní.
Doplňky na motorce - laďáky
Recenze
Kde je KTMku nejlíp? Rozhodně na okruhu. A teď, pozor! Rozhodně nemyslím jen ten pro supermoto! Jistě maximálka lehce pod 190 km/h není nic, co by vám třeba v Brně nějak stačilo, ale co ztratíte na rovinkách, doženete v zatáčkách a hlavně na brzdách. Brzdit můžete totiž asi o „kilometr“ dál než ostatní na těžších sportovních okruhovkách. Je zřejmé, že stačit jim v konečným důsledku nemůžete, ale rozhodně nikdy nikoho nějak brzdit nebudete, naopak leckdy naděláte „okruhářům“ těžkou hlavu, když jim to budete opakovaně na „Áčku“ posílat na brzdy. Takže jestli se ptáte, zdali stojí vzít tenhle stroj na volný jízdy v Brně, odpověď je více než jasná. Neváhejte ani minutu.
Redakce MOTOHOUSE
Já nemůžu být více poctěn
Tak snad nejsi zklamaný, že jsi nekoupil 950
Jounas
"Jsem rád, že tě má slova zaujala natolik, že si je použil"
Po přečtení tvého článku jsem se rozhodl pro 690 namísto puvodní plánované 950 supermoto. A protože jsem na ní ještě pořádně nezajezdil, mám jí od prosince, a tady chtej tolik vet o ní napsat abych si jí sem mohl vystavit, musel jsem požít tvůj pro mě nejzásadnější článek Dik Žokej
Pěknej stroj , a super volba Laufů. Lepší na SMko nejsou :D
Tak nostalgicky projíždím profily motorek, které jsem také vlastnil a jako náhodou najdu tu tvojí a ten popis je mi nějaký povědomý:)
Jsem rád, že tě má slova zaujala natolik, že si je použil:)
Hodně zdaru a užívej jednu z nejlepších motorek...
Krásná Ktm v super barvách