PROFIL MOTORKY

Husaberg FE 450 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Klesič
Vloženo 3.1.2018
Aktualizováno 20.1.2018
Zobrazeno 1043x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Modrožlutý ostrý enduro. Velký výkon, malá váha, velká průchodnost terénem.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 450: důvod neuveden

První dojmy - První dojem: hmm tak to poletí jak kráva snad se někde nerozstrelim Plusy: velmi lehká, dostatek výkonu, hravá ostrá, boží zvuk Mínusy: náročná údržba ale s tím se musí počítat Po třetí jízdě už padla do ruky

Motorku bych doporučil pro - Především mladým bláznům kteří se nebojí ušpinit a mají rádi ježdění v terénu. Není pro slečinky co nesnesou bláto humus a bordel :D

Doplňky na motorce - Blinkry, zrcátko do terénu není potřeba ale policajti mají pindy když to tam není :D jinak neopreny na pístnicích a chrániče rukou a kryt pod motor doporučuji.

Recenze

Chtěl jsem ostré lehké enduro. Vybíral jsem mezi ktm a husarem. Našel jsem jsem.si jich pár na internetu a objel je, nakonec jsem vzal husara. Je zachovalej, chytá na první šlápnutí a měl novou technickou. Jel jsem pro něj skoro 300km ale jsem velmi spokojenej.

Jízda v terénu výborná na silnici trochu horší vlastnosti ale je to přece terénní stroj. Motor šlape velmi dobře nemám s ním problém přece jen už tam.je poznat spojení s ktm. Brzdam není co vytknout, působí nezničitelně, vizuálně velmi pěkné díky frézování. Podvozek WP není k tomu co dodat, funguje naprosto skvěle a má široké spektrum nastavení. Ovladatelnost výborná díky velmi nízké váze + záleží na použitých pláštích. Spotřebu neřeším užívám si požitek z jízdy, jinak cca 10/100. Servisní intervaly je lepší dodržovat pak se motorka odmění dobrou službou. Zanedbání servisu by se mohlo dozajista nevyplatit. Mám ji pár měsíci a zatím vše ok dělal jsem jen ložiska předního kola a pláště a v létě bude nová řetězová sada ale tyhle věci jsou těchto strojů spotřební materiál tak není co řešit.. Bez toho se nedá jezdit.

Ideální terén louky, pole, lesy prostě mimo silnici je jako doma a i na asfaltu se neztratí. Není na žádný velký cesty, servisní intervaly jsou kruté a z sedačky po delší době bolí pěkně prdel. Prostě stroj na blbnutí okolo věže.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cechradovan
cechradovan napsal 06.01.18 v 10:02

Více komentářů



TOPlist