Honda VFR 1200F (2012)

Vlastník DejvGSR
Vloženo 14.10.2017
Aktualizováno 13.8.2020

Vloženo: 29.09.2019, Uskutečněno: 24.08.2019, Stav tachometru: 36638 km, Zhlédnuto: 14x

Akce Touratechu
O víkendové dny 24. A 25.8. 2019 na Nové Živohošti proběhla akce Touratechu. A protože na akci byly připraveny motocykly k testování (BMW GS řady 1250 R standard i Advík, GS 850, od Yamahy obě Tenére 1200 i 700 a KTM měla 790 v obou verzích), dohodli jsme se s Jirkou, že se tam v sobotu vypravíme. Na konci července jsme v Inveltu testovali právě nové GS 1250 R a zatraceně v nás zanechalo dobrý dojem až takový, že chceme dál vyzkoušet všechna nová cendura na trhu. Do Živohoště jsme dorazili po desáté dopoledne a bohužel krom BMW ostatní motorky byly beznadějně rezervovány. Nu což, jdeme ke stánku BMW a bereme GS 1250 v provedení Adventure a GS 850. Jirka bere velkého Bavoráka, já malého s tím, že si je v půlce trasy prohodíme. 850 GS zaujalo velmi dobrým motorem, pohodlím, snadnou ovladatelností a takovým pocitem, že jedu na mladém divokém koni, co pořád jančí. Trochu divné přirovnání, ale malé GS je živější, lehčí a oproti velkému GS takové jankovitější, pořád pobízelo k tahání, a nejlépe šup na nějakou polňačku. Velké GS – no pohodlí neuvěřitelné, ale dojem jako z rozvážného aristokrata, jízda v poklidu, nenutí přidávat ale majestátně plout krajinou. Myslím, že pro mě jednoznačně v případě velkého GS standardní verzi. Takže další velmi dobrá zkušenost. Cestou se vracíme přes Slapy (povinná zastávka na vyhlídce) a pak pod Prahou směr na Kladno a Slaný dom. Upřímně, středočeské silnice – tankodrom, hrůza. Zastavujeme kousek za Kladnem a oba dva stejně otrávený výraz. Prostě jsme si jízdu neužili, spíše protrpěli. Čím dál nám dává větší význam pořídit velké cenduro a zvýšit tak pohodlí cestování, neomezovat se typem a povrchem cest, jet tam, kam nás srdce požene. Poslední roky tak nějak ztrácím důvod zahřívat pneumatiky, sjíždět poserproužek a hledat jen kvalitní asfalt se zatáčkami, abych si to opravdu užil. Pořád jezdit do zblbnutí jednu trasu, posedávat na pumpě a tlachat o nesmyslech.

JirkaCL (10) napsal 30.09.2019 v 13:09

Máš pravdu předsedo ,jenom pořád nevim jestli nás k tomu rozhodnutí žene stářím nabytý rozum,nebo stářím chřadnoucí tělesná schránka.

• Prodej

Dnes jsem prodal své vymazlené VFR, cena byla taková, že jsem to prostě musel udělat.No život jde dál. Tak ať novému majiteli dlouho a dobře slouží, musím přiznat, že to byla opravdu dobrá motorka a bohužel se už takové

Typ: Prodej
    Vloženo: 13.08.2020
    Uskutečněno: 13.08.2020
  • Triumph Tiger 1200 Alpine Edition

Vyzkoušel jsem BMW R 1250 GS, novou Hondu 1100 Afriku a teď konečně přišla řada na Tigera 1200 v edici Alpine. Dojel jsem do DK moto Praha na svém VFR a v deset hodin jsem přebíral Tigera. Krátká instruktáž a hurá na výl

Typ: Reportáž
    Vloženo: 07.08.2020
    Uskutečněno: 07.08.2020
  • Podvečerní Chřibská

Tento týden jsem měl dovolenou. V devět ráno jsem vyrazil na kolo a přijel dom po druhé odpolední, na tachometru přesně 100 km a 762 nastoupaných metrů při průměrné rychlosti 23 km/hod. No co budu povídat, utahaný jak ko