PROFIL MOTORKY

Honda CM 400T (1979)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Leppo
Vloženo 24.7.2017
Aktualizováno 3.8.2017
Zobrazeno 2 735x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 7 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jarkas23
jarkas23 napsal 29.11.18 v 20:27 10b.

Ahoj, já četl recenzi na CB400N a byla tam stejná informace jako psal REMAX. A dělalo se to už v továrně pro německý trh. Ta ostřejší vačka je větší a tak otevírá více ventily. Tu vačku jsem viděla na ebay, ale nebyla moc levná. A byla starší. Novou jsem v nabídce nenašel vůbec.

Leppo
Leppo napsal 29.07.18 v 18:54

Žádné restriktory jsem nenašel ani u karbece ani u kolen výfuku. Motorka jede na svůj obsah a věk celkem svižně, ale zajímalo by mě porovnání s verzí s vyšším výkonem, abych věděl zda se jedná opravdu o slabší verzi. Pokud by to bylo restriktorem jako třeba u Jawy 350/639, kde byl restriktor, u slabších verzí, mezi karburátorem a válci, tak by to přeci každý druhý vyndal.
Pokud by šlo opravdu o ostřejší vačku, tak je to větší problém... nemyslím vyměnit, ale sehnat...
Každopádně díky za tip.

REMAX
REMAX napsal 15.07.18 v 23:04

Údajně je výkon pouze záležitost vačky. Ta se montovala kvůli snížení výkonu v souvislosti s výrazně nižším pojistným (v Německu) pro stroje do cca 20 kW. Když jsem kupoval svou CM, která má papírových 20 kW, ale pocitově jich tam je víc, tak jsem dostal od předchozího majitele i vačku, která tam byla původně a říkal mi, že je tam ta ostřejší.

Ozzy67
Ozzy67 napsal 10.07.18 v 12:04 7b.

Ahoj, myslím že ten rozdíl ve výkonu je v kovových restriktorech vložených buď za karbece do těch gum. nástavců k sání nebo pod matice ve výfukových svodech...S pozdravy PS

chevyr
chevyr napsal 03.08.17 v 12:36 10b.

Pěkná klasika

p.epanica
p.epanica napsal 25.07.17 v 23:16 10b.

Ať slouží ...

LefiR
LefiR napsal 25.07.17 v 22:22 10b.

Jj, je to krasavice...



TOPlist