Motorka z přelomu 70. a 80. let. Ani čopr ani klasika.
Motorka koupena od Robert Polsko
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KZ 750 LTD: Moc najeto, dvě vačkové hřídele, kotoučová přední brzda - ale krásná.
První dojmy - Takové ošklivé káčátko, když jsem ji poprvé uviděl. Zaprášená a špinavá. Ale po bližší prohlídce se ukázalo, že podstatné věci jsou v pohodě. Tak jsem koupil.
Motorku bych doporučil pro - Kdo má rád starší věci, ale přitom chce i někam dojet. Příjemná klasika co se neokouká.
Doplňky na motorce - Lehce upravená oproti originálu. Vše jde vrátit do původního stavu. Jiné zadní světlo, sedlo, řídítka a zrcátka.
Recenze
Jak píšu výše. Ani čopr ani klasika. Jak se blížily 80. léta, tak frčely čopry. Tzn. vysoké řidítka a stupňovité sedlo. No a tak nějak naroubovali CBčko. Nejsou to poctivý plechový sedmdesátky, ale ani plastový devadesátky. Prostě něco mezi. Proč jsem tu věc koupil? Jawa mě unavila, pohoda do prvního kopce, pak 60 km/h = nebezpečí jak kolem všichni letí. Každá vyjížďka kritický okamžik. Dost. Tak něco co pojede 90 km/h, pořád i do kopce. Na první pohled jednoduchý kritéria: něco staršího, drátěná kola, dva válce max., vzduchem chlazené, OHC-jedna vačková hřídel, bubnové brzdy a nakopávačka. To poslední nakonec nevyšlo. Chvíli to trvalo, ale nakonec se urodilo tohle. Od Poláka co to koupil v Německu. Zatím jsem se nesvezl, chce to nějakou péči. Snad se podaří. Je to USA verze CM 450E, tak snad to i bez problému přihlásím. Doklady jsou DE. Oproti CM 400 nemá otáčkoměr (místo otáčkoměru jsou kontrolky, uf), ale má 6 rychlostí, chladič oleje, a bubnovou brzdu i na předním kole (asi pokus o vintage style pro amíky, přední kolo je totožné s Hondama ze 70. let).
Motorka má velký potenciál na přestavbu. Snad se ovládnu a neupadne mi na ni flexa. Byla by to asi škoda, vše je origo. Uvidíme...
Tak po vyčištění karburátorů a revize elektriky první start. Trochu jsem musel točit, ale nová baterka to zvládla a už to vrní.
Zadní "lucernu" jsem vyměnil za menší. A taky jsem vyměnil sedlo. Je ze staré Hondy. Tak aspoň zůstalo v rodině. Jo a řidítka dokud to zvládnou záda...
Finále. Chybí už jen nějaké úložné prostory. Úspěšně přihlášeno na první pokus.
Motorka splňuje předpoklady. Výkon 30kW mi stačí. Asfalt to netrhá, ale pohodové svezení jí jde. Přední dvouklíčová bubnová brzda motorce svou práci odvede.
Tak už mám i úložný prostor. Tak se projíždím a s rohlíkem mezi ušima chytám mouchy na zuby. Jinak to ani nejde...
Pěkná. Nezvyklá barva, ale sluší ji to. Na nějaké vyjížďce se určitě potkáme.
Krásná , ja by som tam dal trocha vyšší volant
Moc hezká.
Krásná klasika. Pouze bych uďelal jiné sedlo, něco na zpusob kawasaki W800.
pěkná, nepotkáš všude Taky mám občas dilema s přestavbou ale když to udeláš tak že to půjde bez flexy a jakože vratný proces stavebnice ve formě dílů, tak proč ne