renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CM 400T custom (1983)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petr590
Vloženo 11.2.2021
Aktualizováno 28.10.2021
Zobrazeno 1 264x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka z přelomu 70. a 80. let. Ani čopr ani klasika.

Více fotografii

Motorka koupena od Robert Polsko

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KZ 750 LTD: Moc najeto, dvě vačkové hřídele, kotoučová přední brzda - ale krásná.

První dojmy - Takové ošklivé káčátko, když jsem ji poprvé uviděl. Zaprášená a špinavá. Ale po bližší prohlídce se ukázalo, že podstatné věci jsou v pohodě. Tak jsem koupil.

Motorku bych doporučil pro - Kdo má rád starší věci, ale přitom chce i někam dojet. Příjemná klasika co se neokouká.

Doplňky na motorce - Lehce upravená oproti originálu. Vše jde vrátit do původního stavu. Jiné zadní světlo, sedlo, řídítka a zrcátka.

Recenze

Jak píšu výše. Ani čopr ani klasika. Jak se blížily 80. léta, tak frčely čopry. Tzn. vysoké řidítka a stupňovité sedlo. No a tak nějak naroubovali CBčko. Nejsou to poctivý plechový sedmdesátky, ale ani plastový devadesátky. Prostě něco mezi. Proč jsem tu věc koupil? Jawa mě unavila, pohoda do prvního kopce, pak 60 km/h = nebezpečí jak kolem všichni letí. Každá vyjížďka kritický okamžik. Dost. Tak něco co pojede 90 km/h, pořád i do kopce. Na první pohled jednoduchý kritéria: něco staršího, drátěná kola, dva válce max., vzduchem chlazené, OHC-jedna vačková hřídel, bubnové brzdy a nakopávačka. To poslední nakonec nevyšlo. Chvíli to trvalo, ale nakonec se urodilo tohle. Od Poláka co to koupil v Německu. Zatím jsem se nesvezl, chce to nějakou péči. Snad se podaří. Je to USA verze CM 450E, tak snad to i bez problému přihlásím. Doklady jsou DE. Oproti CM 400 nemá otáčkoměr (místo otáčkoměru jsou kontrolky, uf), ale má 6 rychlostí, chladič oleje, a bubnovou brzdu i na předním kole (asi pokus o vintage style pro amíky, přední kolo je totožné s Hondama ze 70. let).
Motorka má velký potenciál na přestavbu. Snad se ovládnu a neupadne mi na ni flexa. Byla by to asi škoda, vše je origo. Uvidíme...

Tak po vyčištění karburátorů a revize elektriky první start. Trochu jsem musel točit, ale nová baterka to zvládla a už to vrní.
Zadní "lucernu" jsem vyměnil za menší. A taky jsem vyměnil sedlo. Je ze staré Hondy. Tak aspoň zůstalo v rodině. Jo a řidítka dokud to zvládnou záda...

Finále. Chybí už jen nějaké úložné prostory. Úspěšně přihlášeno na první pokus.
Motorka splňuje předpoklady. Výkon 30kW mi stačí. Asfalt to netrhá, ale pohodové svezení jí jde. Přední dvouklíčová bubnová brzda motorce svou práci odvede.

Tak už mám i úložný prostor. Tak se projíždím a s rohlíkem mezi ušima chytám mouchy na zuby. Jinak to ani nejde...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hurrycane
Hurrycane napsal 05.03.21 v 13:43 10b.

Pěkná. Nezvyklá barva, ale sluší ji to. Na nějaké vyjížďce se určitě potkáme.

SV-DR
SV-DR napsal 18.02.21 v 12:40 10b.

Krásná , ja by som tam dal trocha vyšší volant

SlimM
SlimM napsal 18.02.21 v 06:46 10b.

Moc hezká.

tomcruise77
tomcruise77 napsal 18.02.21 v 06:34 10b.

Krásná klasika. Pouze bych uďelal jiné sedlo, něco na zpusob kawasaki W800.

-Jandys-
-Jandys- napsal 13.02.21 v 11:18 10b.

pěkná, nepotkáš všude Taky mám občas dilema s přestavbou ale když to udeláš tak že to půjde bez flexy a jakože vratný proces stavebnice ve formě dílů, tak proč ne

Více komentářů



TOPlist