Klasická motorka, žádné plasty, není potřeba vymýšlet tisíce doplňků, stačí sednout a jet!
Motorka koupena od DENAR (Kosmonosy)
První dojmy - Na první pohled se mi líbila, klasická motorka, překvapí široká zadní guma, vzhledově krásný vzducháč. Chromu není zase extra velké množství, Předurčená pro poklidné projížďky po okolí ¨
Doplňky na motorce - nic jsem neinstaloval, ale odinstaloval jsem boční oranžové odrazky na předních vidlicích
Recenze
Při prvním usednutí a pohledu překvapí poměrně malými rozměry, velkou váhou, nízkým posezem
Motor na volnoběh velmi příjemný, žádné extra hluboké tóny nečekejte, posez téměř vzpřímený, ale oproti cestovním enduro motorkám výrazněji váha na rukou a nohy "zakopnutější", jakoby stupačky byly výš. Měřím 185cm. na 2 metrového chlapa už ta motorka bude malá
Motor při jízdě hodně lineární, žádné extra okamžiky ani odspodu ani ve vyšších otáčkách. do cca 4,500ot. taková kochací jízda, pak už je cítit "radostnější" průběh motoru. Vše je laděné do krouťáku, radostí je tedy od spodu poměrně dost. Je celkem jedno co máte zařazené za rychlost, jede to pořád :)
Brzdy předek jedním prstem a páčky jsou štelovatelné. Spojka jde opravdu velmi lehce.
jízda ve dvou žádný problém, sedačka i když nevypadá překvapí svojí pohodlností a dostatkem místa i pro spolujezdce
úložný prostor je pod sedlem opravdu titěrný. lékárnička, origo nářadí a zmáčknutá peněženka, tím je konečná
Po pár nádržích spotřeba kolem 5,5 litru, pokud je jízda ostřejší není problém se dostat do čísel kolem 7,5 - 8litrů/100
Budíky, ovladače vše super přehledné, uprostřed palubní počítač jakoby s nižším jasem displeje, zprvu mi to přišlo škoda po pár jízdách ale naopak zalíbení, nesvítí na mě kdovíjaká moderna. Je to příjemně utlumené.
Výhradu bych měl zatím jen k samotným údajům na palubáku, Všechny údaje jsou dvojí, ale bohužel vše řazené za sebou, takže než se proklikám zase na začátek chvilku to trvá , takže přepínání a hledání hodnoty za jízdy není moc pohodlné. Ale to je podle mě banalita
Výhled v kulatých zrcátkách nic moc i když se zdají být mírně vypouklá. Musím si dávat trochu pozor na slepé úhly.
Na motorce je vš "full LED", na oko možná škoda, že přední lampa nemá klasickou žárovku, hold je to daň za moderní techologie, kdy tím osazují už z výroby úplně všechno. V noci viditelnost dobrá
Pár drobností se vždycky najde, nejčastěji při údržbě nebo při mytí. takže za mě zatím velmi omezený prostor pro mazání řetězu. Díky výfuku to není na žádné velké rozmáchnutí se se sprejem.
Krásná mašina
k padání do zatáček při malé rychlosti nevím co bych napsal, asi to není vlastnost kterou bych dokázal nějak rozumě vysvětlit nebo porovnat. moc jsem toho nenajezdil aby ze mě byl takový odborník, ale zkuste se zeptat na diskusních forech k CB1100. Jsou tam poměrně aktivní témata
http://cb1100forum.com/
Krásná motorka.Klasika která zaujme, a ponoukne k prozkoumání i motorkáře kteří preferují raději dnešní moderní vzhled motocyklů...
Jen by mě zajímalo, jestli opravdu při malých rychlostech tak moc padá do zatáčky, jak píšou na auto.idnes.cz Byla by to škoda...
Super volba
Mám EX 2016 a dnes bych bral určitě radši RSko. Závidím zvuk, není to už takový vysavač