S jízdníma vlastnostma Zeda sem byl velice nespokojenej a dost zklamanej. Předek i zadek strašně měkkej. Předek se při brždění hrozně potápěl a zadek šel na doraz na každý větší silniční vlně(bez výbavy vážím 105Kg). Předpětí v předu i vzadu dotažený na doraz a stejně nic. Na doporučení kamaráda sem tada hodil všechno na repas k panu Vangelasovi do Brna. Dlouho sem si pohrával s myšlenkou progresivních pružin, který mě p. Vangelas rozmlouval, v první řadě prej nemá dobrý zkušenosti s jejich kvalitou ať už Hyperpro, YSS.. a za druhý se prej, když už to musí bejt hodí spíš na těžký choppery nebo cesťáky, ale na naháče, sporty, endura... vůbec. Podle jeho slov jde hlavně o to, že člověk neví co od podvozku čekat, protože při jízdě se těžko zjišťuje jak moc stlačený ty tlumiče potažmo pružiny sou a tím pádem člověk neví, jestli je v "komfortní" nebo "sportovní" poloze. Nakonec sme se domluvili na výměně zadní pružiny z původní 80N za Ohlins 120N+repas zadku a na předku pouze repas bez výměny pružin, protože to už by bylo na mě moc peněz. Je na něm vidět, že se to snaží dělat pořádně a používá kvalitní komponenty, takže gufera a prachovky SKF, olej Ohlins... Což znamená, že výsledek je znatelně dražší, než v mnohejch konkurenčních servisech. Jestli to pomohlo se teprve uvidí, ale už teď můžu konstatovat obrovskej rozdíl před a po na předku. Když sem tlumiče vyndal z motorky bylo to skoro jako by tam vůbec nebyl olej, když sem tlumiče mačkal chovalo se to jako pružina, teď když je zmáčknu je krásně cejtit odpor a tlumiče tlumí jak jejich název napovídá. Jak se motorka bude chovat popíšu až na tom něco najedu.
Vlastník | aaamoto | |
---|---|---|
Vloženo | 23.5.2017 | |
Aktualizováno | 6.5.2019 | |
Zobrazeno | 1 458x |
Tak tak, když sem t uviděl, lekl sem se, že mě tam zapomněl dát prachovky, až když sem se podíval pořádně, tak sem zjistil co a jak.
Pěkná práce, také jsem měl tlumiče u pane Vangelase na repas a spokojenost. Máme zcela shodné stíráky na vidlích, zelené s pružinkou.