renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník aaamoto
Vloženo 23.5.2017
Aktualizováno 6.5.2019
Zobrazeno 1 458x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 05.03.2018, Uskutečněno: 03.03.2018, Stav tachometru: 28650 km, Zhlédnuto: 16x


S jízdníma vlastnostma Zeda sem byl velice nespokojenej a dost zklamanej. Předek i zadek strašně měkkej. Předek se při brždění hrozně potápěl a zadek šel na doraz na každý větší silniční vlně(bez výbavy vážím 105Kg). Předpětí v předu i vzadu dotažený na doraz a stejně nic. Na doporučení kamaráda sem tada hodil všechno na repas k panu Vangelasovi do Brna. Dlouho sem si pohrával s myšlenkou progresivních pružin, který mě p. Vangelas rozmlouval, v první řadě prej nemá dobrý zkušenosti s jejich kvalitou ať už Hyperpro, YSS.. a za druhý se prej, když už to musí bejt hodí spíš na těžký choppery nebo cesťáky, ale na naháče, sporty, endura... vůbec. Podle jeho slov jde hlavně o to, že člověk neví co od podvozku čekat, protože při jízdě se těžko zjišťuje jak moc stlačený ty tlumiče potažmo pružiny sou a tím pádem člověk neví, jestli je v "komfortní" nebo "sportovní" poloze. Nakonec sme se domluvili na výměně zadní pružiny z původní 80N za Ohlins 120N+repas zadku a na předku pouze repas bez výměny pružin, protože to už by bylo na mě moc peněz. Je na něm vidět, že se to snaží dělat pořádně a používá kvalitní komponenty, takže gufera a prachovky SKF, olej Ohlins... Což znamená, že výsledek je znatelně dražší, než v mnohejch konkurenčních servisech. Jestli to pomohlo se teprve uvidí, ale už teď můžu konstatovat obrovskej rozdíl před a po na předku. Když sem tlumiče vyndal z motorky bylo to skoro jako by tam vůbec nebyl olej, když sem tlumiče mačkal chovalo se to jako pružina, teď když je zmáčknu je krásně cejtit odpor a tlumiče tlumí jak jejich název napovídá. Jak se motorka bude chovat popíšu až na tom něco najedu.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
aaamoto (3) napsal 05.03.2018 v 21:35

Tak tak, když sem t uviděl, lekl sem se, že mě tam zapomněl dát prachovky, až když sem se podíval pořádně, tak sem zjistil co a jak.

DejvGSR (52) napsal 05.03.2018 v 19:03

Pěkná práce, také jsem měl tlumiče u pane Vangelase na repas a spokojenost. Máme zcela shodné stíráky na vidlích, zelené s pružinkou.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Sedlo DDT

    Jejich sedla se mě vždycky líbily, ale vzhledem k ceně a k tomu, že ze začátku sme jezili kolem komína a až časem se k tomu přidaly i delší cesty sem to pořád odkládal. Bolavou prdel sem řešil na cestách vždycky, ještě n

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.05.2019
    Uskutečněno: 13.04.2019
    Tachometr: 34000km
  • Výroba držáků na bočáky

    Při cestování není místa nikdy dost a protože výrobci kufrů a nosičů na naháče kašlou, musel sem se pustit do výroby držáků sám. Použitá pásovina 20*5, časem uvidíme, jestli byla dostatečná. Jenom doufám, že vydrží teplo

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.05.2019
    Uskutečněno: 23.03.2019
    Tachometr: 34000km
  • Úprava barvy

    Tak abych trochu ladil, nechal sem většinu stříbrnejch dílů hodit do černýho komaxitu a doplnil o modrý blbosti, ještě by to chtělo zbavit se zlatejch tlumičů, vejfuků a brzd, ale s tím už je moc práce, takže to zůstane

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.05.2019
    Uskutečněno: 09.03.2019
    Tachometr: 34000km
    Komentářů: 1x


TOPlist