Ve 30tkm byl udělaný velký servis (seřízení ventilů, výměna cartridge předních vidlic + olej a gufera, nový chladič a chladící kapalina (racing coolant), nový senzor na spínání Sahary, výměna řetězu a rozety, výměna brzdové kapaliny a destiček, výměna oleje a filtru, nový vzduchový K&N filtr, nové iridiové svíčky, upravené sání (pro proudění většího množství vzduchu), odstraněná přívěra výfuku, seřízená odezva od plynu (okamžitá odezva - žádné cukání) a hlavně flash a odladění řídící jednotky na brzdě (vše provedeno v Břeclavi u PepošMoto).
Přikládám grafy naměřeného výkonu před a po odladění na brzdě + porovnání obou měření. Pro představu (1kW = 1.35962 PS), takže před úpravami měla motorka 155,6PS = 114kW (měřeno již bez katalyzátoru) a po odladění na brzdě měla 162,8PS = 120kW. Standardní hodnota výkonu u sériové FZ1-N je 110kW, takže úpravami se navýšil výkon o 10kW. Což u motorky, která váží zhruba 200kg, udělá hezký rozdíl (můžete si to porovnat vůči navýšení výkonu u auta, které váží cca 1600kg).
Vlastník | rawson | |
---|---|---|
Vloženo | 8.4.2017 | |
Aktualizováno | 16.10.2021 | |
Zobrazeno | 1 464x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ