renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 N (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník rawson
Vloženo 8.4.2017
Aktualizováno 16.10.2021
Zobrazeno 1 464x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Kompletní servis a ECU flash

Vloženo: 09.10.2021, Uskutečněno: 08.05.2021, Stav tachometru: 30000 km, Zhlédnuto: 28x, Firma: FIRMA:Pepoš-Moto (Hlohovec)


Ve 30tkm byl udělaný velký servis (seřízení ventilů, výměna cartridge předních vidlic + olej a gufera, nový chladič a chladící kapalina (racing coolant), nový senzor na spínání Sahary, výměna řetězu a rozety, výměna brzdové kapaliny a destiček, výměna oleje a filtru, nový vzduchový K&N filtr, nové iridiové svíčky, upravené sání (pro proudění většího množství vzduchu), odstraněná přívěra výfuku, seřízená odezva od plynu (okamžitá odezva - žádné cukání) a hlavně flash a odladění řídící jednotky na brzdě (vše provedeno v Břeclavi u PepošMoto).

Přikládám grafy naměřeného výkonu před a po odladění na brzdě + porovnání obou měření. Pro představu (1kW = 1.35962 PS), takže před úpravami měla motorka 155,6PS = 114kW (měřeno již bez katalyzátoru) a po odladění na brzdě měla 162,8PS = 120kW. Standardní hodnota výkonu u sériové FZ1-N je 110kW, takže úpravami se navýšil výkon o 10kW. Což u motorky, která váží zhruba 200kg, udělá hezký rozdíl (můžete si to porovnat vůči navýšení výkonu u auta, které váží cca 1600kg).

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Koupě Yamaha FZ1-N

    Původně jsem se díval po koupi Kawasaki Z900, která se u nás tou dobou čerstvě začala prodávat, ale nakonec si ji pořídil kámoš, tak jsem si řekl, že se mrknu na nějakou zachovalou FZ1-N. Byla to náhoda. Narazil jsem /cestovani/?act=poi&did=1891

    Typ: Koupě
    Vloženo: 21.03.2020
    Uskutečněno: 31.03.2017
    POI: Vodní nádr


TOPlist