Kawě se nechtělo do otáček a po ubrání plynu trochu chrastila, tipoval jsem to na volnej rozvodovej řetěz. Při takovýmhle nájezdu jsem se rozhodl vzít to trochu zgruntu a odkejval všechno co mi v servise doporučili udělat taky. Ukázalo se že řetěz byl sice měněnej, ale při výměně ho nenašponovali, takže výměna+dotažení, za 5 minut 12, další sezonu už bych s tim nejspíš nedojel a motor by se po přeskočení rozvoďáku potkal. Takže klika že jsem se na to nevykašlal.
Kromě rozvoďáku (vodící lišty ok) proběhlo seřízení ventilovejch vůlí, nový svíčky, novej vzduchovej filtr, čištění karburátorů (doporučenej 100 oktan nebo vif, proti zasírání), membrány karbců i při takovymhle nájezdu supr stav. Motor komplet zkontrolovanej, potřebný věci vyměněný, zase na chvíli bych měl jenom dolejvat benzín. Popravdě, čekal jsem že při skoro 100 tis. km toho bude třeba víc, jestli jsi někde četl že tyhle stroje jsou držáky tak můžu potvrdit. Pocitově motorka po servise dost ožila, plynulejší a ostřejší zátah, lepší starty, z volnoběhu k omezovači maže jak Barney Gumble k výčepu, cajk.
Až někomu přestane stačit sedmapula a půjde pro litra, doporučuju nejdřív nasypat nějakej drobák do stávající motorky, třeba nakonec zjistí že neni třeba měnit stroj. Já o přechodu na silnější neuvažuju, ale to jakym způsobem mašina po servise ožila mě fakt překvapilo.
Vlastník | kubamencl | |
---|---|---|
Vloženo | 5.3.2017 | |
Aktualizováno | 5.3.2017 | |
Zobrazeno | 2 478x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ