renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 900/885i (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JamesM
Vloženo 27.1.2017
Aktualizováno 5.11.2018
Zobrazeno 3 772x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

od podzima 2017 dosud

Vloženo: 17.03.2018, Uskutečněno: 17.03.2018, Zhlédnuto: 20x


Do motorky se docela sypou peníze a stále to není ono, holt vychytávání po koupi. Na obhajobu ale musím říct, že cosi podobného (i horšího) by mě čekalo s jakoukoliv jinou podobně starou.

Po koupi od podzima 2017:
- nový olej Repsol + filtr + pár kapek Prolongu
- nová vodní pumpa (stará tekla) + chl. kapalina + test termostatu
- nová STK
- lokální opravy elektro (nesvítící brzd. světlo, většinou nestartující startér)
- repase centrálního tlumiče s vyčištěním a promazáním jeho přepákování
- kontrola vzduchového filtru
- montáž autom. mazání řetězu Scottoiler
- montáž padacích rámů
- montáž předkopů na padací rámy
- zpětná montáž origo krytů rukou na řídítka, ovšem zachovalejších z jiného Tigera
- montáž držáku mobilu-navigace na řídítka
- montáž hezčích zpětných zrcátek
- žárovky hlavních světel Osram Nightbreaker
- demontáž čidla vyklopeného policajta, proklemování natvrdo

V zimě 2018 mě pravděpodobně čeká:
- zatěsnění úniku oleje (asi gufero kolem startéru či alternátoru)
- 2. pokus o opravu startování (startér stále často netočí)
- seřízení karburátorů
- kontrola svíček
- kontrola vent. vůlí
- výměna chlad. a brzd. kapalin
- výměna vzduchového filtru
- výměna oleje v předních vidlích
- přezutí na Mitas E-07

Co se vlastností týče, pár set km už najeto mám, tedy:

- motor má velmi příjemnou charakteristiku, táhne jako elektromotor hladce od nejnižších otáček a přitom se dá vytáčet do cca 8t ot./min.
- má to dost zvláštní zvuk který se mi nejdříve nelíbil, ale zvykám si a v určitých spektrech se mi to už začíná líbit; sériové výfuky jsou hlučné akorát dostatečně a typické Triumphí "kvílení" je nejspíš soukolí náhonu vyvažovacího hřídele
- výkonu je na veškeré ježdění po silnici rozhodně dostatek, i když brutální to na druhou stranu samozřejmě není
- brzdy za moc nestojí, nicméně dostatečné jsou
- nemá žádné palivové čerpadlo, tedy o kurvítko míň, bohužel kvůli samospádu musí být dno nádrže nad karburátory (narozdíl od Elefanta) a člověk si tak těch 24L benzínu veze zbytečně vysoko (těžiště)
- vyšší hmotnost přispívá pohodlné jízdě, naopak techničtější terénní vložky to samozřejmě komplikuje
- do zatáček se to dá navzdory měkkému enduro pérování i věku docela pálit, je to stabilní
- vyšší rychlosti na dálnici apod. nejsou to pravé, štítek je velice nízko a není to kdovíjak stabilní (boční vítr?)
- kvaltů je v převodovce vždy dostatek (6)
- mám rád ten vzhled, motor je hezký a opravdu ingot, motorka je velká a pohodlná, síly je dost, originální je to dostatečně, drobné problémy starší motorky jsou pro mě vykoupeny relativní originalitou a tím že jde v podstatě už o youngtimer (21 let), tedy to dovychytám do nějakého slušného spolehlivého výsledku a ještě pořádně pojezdím

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tesařík (1) napsal 17.03.2018 v 22:01

Tož to je dobrý taky mám doma takovou sestavu myslím tím Elefanta a Tigra prostě sem zamrzl v devadesátých letech každopádně dobrá recenze a supr stroje ,ale Elefanta tady na motorkářích asi nemáš?


Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist