Tahle Aprilia údajně dost trpí na problémy s hydraulikou spojky. A po první jízdě, kdy vinou zavdušnění nešlo prakticky řadit to mohu i potvrdit . Samotnou kapitolou je i řazení neutrálu. Abych tomu učinil přítrž, rozhodl jsem se pro instalaci menší 0,4 mm olejové trysky, namísto 0,6 mm, která vstřikuje olej na spojku. To má omezit tření spojky a lepší řazení a hlavně hledání neutrálu, zároveň to nasměruje víc oleje na šály. RSV od 06 to tak měli ve standardu. Dále repas spojkového pomocného válce, namazání těsnění silikonovou pastou. A pumpa z RSV mille - axiální namísto radiální.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Aby měl dvouvál snazší start, tak by se hodil vypínač světel. Asi by to šlo řešit lépe než jednoduchým vypínačem, např. levým ovládačem z milluny. Ale takhle mi to prozatím stačí. Vypínač je na ovládání relé +12 V. Vlože
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 27.01.2017 |
Uskutečněno:
| 27.01.2017 |
-
Ha, překvápko na mě vyskočilo, když sem chtěl sundat zadní blatníček. Jeden šroub měl strženou hlavu. Nerozumím, inbus s půlkulatou do karbonu... Svářečka to vyřešila, svar není úplně ideál, protože jsem odpojil hasičák,
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 31.12.2016 |
Uskutečněno:
| 31.12.2016 |
-
Olej byl po koupi ENI (Agip) 10W60 s intervalem výměny v létě. Chtěl jsem si to odbýt ale přes zimu, aby bylo v létě víc času na jízdu. Přešel jsem na doporučenou viskozitu 15W50 a značka Motul.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 31.12.2016 |
Uskutečněno:
| 31.12.2016 |