PROFIL MOTORKY

Honda CRF1000L Africa Twin (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tazdevil
Vloženo 1.9.2016
Aktualizováno 7.11.2019
Zobrazeno 6 571x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Jak prohodil jeden můj kamarád - rád kupuji levné věci, a pokud možno s nějakou malou vadou...
Pravda je ta, že jsem měl 13 let předchůdkyni XRV 750 a když Honda přišla s nástupkyní tak jsem si řekl, že jí zkusím...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř - Absolutní spokojenost. Mimořádně vztřícný přístup k individuálním přáním zakazníka.

První dojmy - První dojmy? Absolutní nadšení... To co u XRV relativně chybělo, tak CRF celkem doplňuje... Pak adrenalin a nadšení z nové motorky mírně opadne a člověk se na ní začne dívat střízlivěji...

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo rád kupuje levné věci... Nejlépe s malou vadou...

Doplňky na motorce - Centrál, vyhřívané gripy, podstavce pod řídítka, rozšíření stupaček, padáky, ochrana motoru, ochranná mřížka před světla, mlhovky, vyšší plexi, nosič na kufry, kufry, zásuvka, navigace, Scottoiler, progres. pružiny Hyperpro (+ 2 cm), pneu Mitas E-07+.

Recenze

Sezona 2016
Zakončena s celkovým nájezdem 5200 km.
Dokoupen nosič na kufry a kufry. Doplnil jsem vyšší štítek. Jízda je tak pro mých 182 cm příjemnější.
Příjemná jízda ve dvou.

Nejnižší spotřeba 4.18, jinak se ustálila někde mezi 4.3 - 4.4 l/100 km.
Holt málo tahám... :o)

Sezona 2017
Zakončena s nájezdem 21500 km. Za rok tak najeto přes 16500 km. Zvládnuto celkem v pohodě. Cesta Marokem ve dvou byla příjemná. Motorka zvládá jak přesuny po dálnici (za cenu vysoké spotřeby), tak i jízdu na zakroucených silnicích Alp. Na nezpevněných cestách se chová slušně.
Doplnil jsem podstavce pod řídítka.
Vyměnil jsem si blástry s kamarádem. On chtěl bílé na svou červenou a já černé na svou trikoloru.

Dlouhodobá spotřeba je 4,46 (max bylo 5,45, min 3,92).

Sezona 2018
Ukončeno s nájezdem 38 tis. km. Najel jsem tak něco k 16500 km.
Došlo na výměnu zadního centrálu. Zatuhl mechanismus předpětí zadní pružiny a kolečkem nešlo nastavovat předpětí pružiny - záruční výměna.
Nainstalované HyperPro (+20 mm).

Projevují se menší neduhy:
- přední LED světlo svítí náramně, ale jen v přímém směru. Zatáčky a to speciálně levé je už jiné "kafe". Světlo má tak ostře řezaný profil a malý boční rozptyl, že do levé zatáčky se jede absolutně poslepu. Prostě je tam tma. Částečně řeší doplňková mlhová světla.
- převodovka - nikdo mi nevymluví, že HONDA tu převodovku poskládala z dílů, z důvodu úspor, z jiných modelů. Ta převodovka je vyloženě otravná... Zkoušel jsem i jiné modely Hondy a tam se to neprojevovalo... Asi by to řešilo DCT...

Ale na druhou stranu mám štěstí, že nemusím řešit rezavé dráty, rezavý rám či reznutí nádrže, kolísání otáček, vysoké volnoběžné otáčky, nestartování, špatné startovací tlačítko, střílení do výfuku či zhasnutí motoru při podřazení atd.

Mám za sebou i dva vozembouchy - na mokru ulítlo přední kolo a v terénu v Řecku. Motorka přežila bez větších problémů. Jen kosmetika, zlomená páčka spojky, zohýbané padáky a držáky kufrů a odřené stupačky...

Došlo na výměnu zadních brzdových destiček.

Velkým "překvapením" byla jízda na trase Olomouc - Plzeň po dálnici rychlostí kolem 140 km/h s kufry. Na těch 400 km jsem musel dvakrát tankovat. Průměr přes 7 l/100 km. No budiž...

Sezona 2019
Ukončeno s nájezdem 48 tis. km. Najel jsem tak něco k 10500 km.
Během zimy se provede pravidelný servis předepsaný při 48 tis. km (filtry, svíčky, ventily, oleje).
Je i čas vyměnit řetězovou sadu.
Proběhne menší servis na přední vidlici (hlavně lepší gufera a pístky). Nainstalovaná sada HyperPro (+20 mm) se změní na přední HyperPro standardní délky a zadní pružinu ppod. RaceTech (pro vyšší váhový limit).

Jinak motorka funguje.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bunka20
bunka20 napsal 26.02.19 v 23:49 10b.

Ahoj. Za 10 = (9 za vzhled a skutečný využívání) +(1 za objektivní hodnocení) . PS: s těma světlama máš SAKRA pravdu. Uvažuju o náklonovým sensoru a výrobě přísvitu, jako nová Kawasaki ZXR. no a Závidím ti ty dlouhý tripy .. O problémech čepu přepákování jsem četl na někde na Www...a nebyl jsi jediný..

LuigiCB1300
LuigiCB1300 napsal 25.12.18 v 21:38 10b.

Boro78
Boro78 napsal 22.12.18 v 09:40 9b.

Udelej alespon kilo km, abys mohl napsat uceleny obraz. To si se jeste nedobral ani ke štelování a velkým servisům. 30tkm je nic. To je tak malo, ze i Jawa stara to da bez vetsi udržby. Ty si netrpelivy a uz hned pises zavery...Mozna budou zavery jeste horsi nez jsou nyní. Ale chce to opravdu neco prozit s motorkou.

šindy
šindy napsal 28.10.18 v 17:02 10b.

Zdeňku neblázni, chceš rozpoutat druhou válku ? Tady se za pravdivý recenze trhají hlavy, já ji tedy ještě mám, ale to jen proto, že Ti honiči, zatím neví, kde já bydlím . Ale mám strach, aby jim tu adresu nedal sám dealer. Jak jsi prohlásil, že se jedná o průměrnou motorku, tak bych to trochu upravil, že je to pěkná motorka, ale jen v průměrné kvalitě

69šakal
69šakal napsal 26.10.18 v 18:43 10b.

I já jsem spokojen jako ty! nicméně po přečtení poslední kruté recenze jsem si řelk,...Ať nám ty štětky hlavně vydrží!!

Více komentářů



TOPlist