Motorka na závody, hrozný podvozek , pro mně parádní vzhled, inspirovaný Faltovou "mistrovskou" motorkou
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - jede jak kráva , postavil jsem ji od šroubku a 5 let na ní závodím bez větší opravy závody klasik motokrosu
Recenze
jízda na takovém stroji je opravdu těžká, zdvih zadních tlumičů je 100mm z toho 50 zasednete tak Vám zbyde 50mm zdvihu, předek 200mm na motokros nic moc ale jak jsem si na to zvykl cítím se na modernějších kroskách docela nesvůj, brzdy docela O.K. motor jede jak hovado, jako by Vás táhl obří naviják váha 105kg výkon 52k
Nádhera, hodil by se mi motor
Tak na tomhle jsem v roce 1977 začínal závodit.
Originální pérování se hodně předělávalo - posunutím držáků na vidlici. Vyšší zatížení se kompenzovalo vyšším tlakem v hydropneumatických jednotkách a změnou oleje. Mimochodem - kdo v současné době zná jméno pan Krňávek?
Vepředu se prodlužoval zdvih o cca 2 cm vložkou na pístní tyči tlumiče. To bylo ještě únosný z pohledu tuhosti a životnosti pouzder.
Na vlastním motoru se nedělalo nic - pokud jste uchránili motor před nasátím prachu a nebo neodešlo gufero na klice, vydržel celou sezónu. Shánělo se bezkontaktní zapalování - španělská Femsa. Tím bylo po starostech.
Co ovšem skoro nikdy nevydrželo ani pár tréninků byl originál výfuk. Dlouhý, těžký, neustále "na ráně". A pořád popraskaný vibracema. Obvykle se předělal na kratší a lehčí a zavěšený jen dole. I v případě že se nedodržely do detailu rozměry tak výkon motoru byl takový, že až na extrémní "zprasky" to nebylo poznat.
Jo - vzpomínky mi nikdo nevezme
Držím palce a ať pořád jezdí.
Luxusní stroj!Nečekal bych,že to bude taková hromada koní v tak lehkém balení.
Luxusní stroj! Gratuluji, moc se mi libi.
Jo jo na Jardu Faltu jsem se chodil dívat
Pěknej kousek