Za málo peněz moc muziky, cena s doklady okolo 15, motorka bouraná pohlý rám ale absolutně bez zásahu kutila. Koupeno z nostalgie když mi kluci řekli ať pořídím něco na Rumunsko, vzpoměl jsem si na svou první "velkou" motorku což byla morini 3 1/2 Sport a
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - super!! po srovnání rámu a revizi vršku motoru(10let stála bez karbeců) tak pro zychr, jsem se svezl motorka je příjemná , málo brzdí, ale jinak samá pozitiva, ve stupačkách můžete jet třeba 1000mil jak má bezva ergonomii, výkon v Rumunsku přece jen trošku chyběl v prudkých výjezdech v lese. Na silnici stačil.
Doplňky na motorce - Zásobní kanystr místo pravé zadní stupačky, origo nosič
Recenze
motorka je příjemná , málo brzdí, ale jinak samá pozitiva, ve stupačkách můžete jet třeba 1000mil jak má bezva ergonomii, výkon v Rumunsku přece jen trošku chyběl v prudkých výjezdech v lese. Na silnici stačil. podvozek ujde. Suchá spojka chce víc citu na rozjezdu, převodovka se mi zdá naproti tomu co psali jiní majitelé docela přesná. Spotřeba v Rumunsku (naloženo cca 30kg plus já 90kg) 3,9 litru na 100. Motor je mechanicky celkem hlučný nějaké to cvakání a tikání však neřeším Morini už jsem měl a vím co umí motor je citlivý na synchronizaci karburátorů- na výkonu to sice nepoznáte ale když je to rozhašené jde blbě z ubraného plynu do zátahu. Motorka vždy chytá na první šlápnutí, olej si nebere , aspoň ne tak aby to bylo cítit po 1000km jsem doplňoval cca 2dcl- náplň je 2,5 litru.
Pěkný kousek! I když je to typ X1...
Senzační strojek pro radost, který přesto odvede kvalitně svůj účel.