PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 Z Tenere (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jurasaki
Vloženo 27.6.2016
Aktualizováno 1.2.2022
Zobrazeno 4 330x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Láska z rozumu a možnosti dodatečných úprav ...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Jiří Horna - Moto Horna (Draženov) - Solidní prodejce a když jedu kolem rád se zastavim na pokec .

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Lehčí než vypadá a těch 208kg bych jí nehádal, dobře padla do ruky a dobře se ovládá . Po rozjezdu docela lenoch ale s tim jsem počítal . Na silnici by to chtělo nějakej ten koník navíc ale po jízdě v terénu mi to docela stačí .

Motorku bych doporučil pro - To je asi individuální ...

Doplňky na motorce - Cross blatník , kastlík na nářadí , voltmetr , vyhřejvaný rukojetě , sklopný zrcátka , blástry s hliníkovejma výstužema , nastavitelný a sklopný páčky , hliníkový ochrany vejfukovejch kolen a hadice vodní pumpy , ochrana vodní pumpy , zakrytí osy kyvný vilice , vodítko řetězu , led miniblinkry , molitanovej vzduchovej filtr , zvětšený sání , laďáky , zadní mini led brzdový světlo , hliníková plotna , boční nosiče , laditelnej centrál , centrální stojan , hliníkovej kryt motoru , snížený a srovnaný sedlo , zvýšení podvozku kostma , držák navigace , plexi světla , zvýšení řidítek , zásuvka 12V a dvojzásuvka usb , topcase a kapsička na drobnosti.



Recenze

Moto jsem kupoval pár dní před vánocema . Důvod koupě byly plánovaný cesty (Albánie ,Ukrajna , Rumunsko apod.) . Mám sice Cagivu Elefanta 900 ale ta se na podobný blbnutí v horách moc nehodí . A po právě absolvovaný cestě do Albánie jsem se v tom utvrdil . S Elfem bych tam nechal pracky . Yamaha byla v době koupě v základnim provedení a výbavě . Navíc měla hliníkovej šusplech motoru , plastový blástry z KTM , turistický plexi od Givi , hlavní stojan , plotna kappa a topcase givi a hlavně příjemnej bonus stavitelnej centrál od Gubeliniho . Abych se přiznal tak se mi XTčko v základu tak jak vyjde z továrny ani moc nelíbí (hned mě nebijte...) a už když jsem ho kupoval jsem měl nějakou představu co bude následovat . Takže hned po příjezdu začala lehká přestavba . Úpravy jsem podřídil za prvý odlehčení . Povedlo se mi sundat 15kg ale následný úpravy např. zadní rámy a jiné ,,nezbytnosti " mě vrátili skoro na původní váhu . Následovalo pár věcí technickýho rázu , ochrana vodní pumpy , zkrácení dorazů na hlav. stojanu (kvůli sklopení vejš kolem kyvné vydlice) , snížení těžiště (kastlík na klíče a montpáky) , vodítko řetězu , sklopná zadní brzda + záchyt brzdový páky . Sedačka šla na předělání a přešití (možnost posunu) , koupil jsem i molitanovej filtr s klecí a zvětšil sání pro laďák , dal jsem lámací páčky abych sebou nemusel vozit náhradní a ještě sklopný zrcátka . Dá se říct že už se mi XTčko líbí a po OFFroad Albánií se mi plně osvědčilo , takže láska z rozumu dostala druhej rozměr ( fakt jsem si to užil ...) . Věci který ještě přijdou na řadu powercommander a odladění na brzdě , pancéřový hadice a možná Lithium baterka .



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
obrenovic
obrenovic napsal 27.06.21 v 10:15 10b.

zupr

Drakis
Drakis napsal 08.12.16 v 17:48 10b.

Co k Tenerce dodat prostě paráda na druhou.

misfits
misfits napsal 21.11.16 v 22:29 9b.

fuzin
fuzin napsal 30.06.16 v 21:24

Zdravim,i ja jsem majitelem tohoto univezalniho a bezproblémového stroje a musim uznat ze tvoje tenere je vazne vymazleny.Ja mam mimo Albanie,Slovinska,Cerne hory,Bosny a Hercegoviny,projete zčásti i Norsko a ani na chvili jsem nad timto uzasnym strojem nepochyboval.Je pravdou ze vykonem dvakrát neoslni,zato svoji zivotnosti,bezporuchovosti a nizkymi provozními naklady ano.I ja jsem zprvu uvazoval nad zvysenim vykonu pomoci powercomanderu avšak bylo mi receno z vice stran ze vzhledem jeho cene a narustu jiz zminovaneho vykonu jsou to zbytesne investovane peníze.Zase tak znatelny narust to není.Dal jsem alespoň ladaky od Sharon,cimz jsem docilil lepšího spodku avsak prez upraveni palivove mapy mi to v nizkych otáčkách občas zdechne.Nevim však pokud bych nainstaloval lepsi vzduch filtr jestli bych se tohoto problemu zbavil.Mas li s tim zkusenosti,sem s tim.Preji mnoho stastnych zazitku a kilometru,hlavne s kolama dole.

fuzin
fuzin napsal 30.06.16 v 21:12 9b.

pocka moped

Více komentářů



TOPlist