Moje první velká motorka, která mě naučila základy a dodala zážitky a nekončící touhu ježdění na motorkách.
První dojmy - V té době - tak velká a tak silná! :-D :-)
Doplňky na motorce - Taťka Jawu koupil s obrovskou laminátovou neidentifikovatelnou kapotáží (zřejmě policejní), která byla super proti větru a dešti, ale také něco vážila a pro mladého kluka to zrovna designovka nebyla
Takže když mi Jawka přišla pod ruku, kapotáž se prodala, koupil jsem klasický přední chromový padací rám, brýle a světlo s blinkry a mohlo se jezdit.
Recenze
O těchto strojích je zde toho napsané takové množství, že zde jen zevrubně popíšu tu svou "bejvalku".
Moje zkušenosti s motorkami začali cca ve 12 letech, kdy jsme u kamaráda na chatě jezdili na Babetě a Simsonu 50 (už v té době pro mě ale byla snem Yamaha FZS 600 Fazer). Touha po vlastní stroji stoupala a co se nestalo - moje vlastní maminka mi navrhla, že by mi od jejich kamaráda koupili Pionýra! Nevěřil jsem vlastním uším a zanedlouho se jelo do Znojma, červeného Pionýra jsme naložili do Escorta liftback!!! a jelo se domů
Tři roky jsem s ním drandil bez not po okolních vesnicích a pak se prodal. Chvíli před tím si ale táta koupil právě "recenzovanou" Jawu 350/638, kterou mi s předstihem cca v 16 letech daroval k maturitě - ještě že jsem ji udělal
Byla tak veliká a tak silná! Učení se na velkém stroji mohlo začít! Dva roky jsem ji jen oťukával opět bez not jen po vesnicích okolo, v 18 letech jsem si udělal papíry a mohlo se vesele jezdit s kamarády. Naše cyklistická kola šla stranou, už jsme na nich moc nepojezdili
Asi dva roky jsem na Jawě pojezdil, pak jsem si řekl, že ji prodám, ušetřím nějaké peníze a koupím si Kawu ER5 (na které jsem dělal papíry). Jawu jsem prodal, a koupil si auto A takhle začaly dva roky bez moto, které jsou už naštěstí minulostí