TL '97 nemá malý a velký chladící okruh, termostat pouze přivírá průtok chladící kapaliny. Navíc čidlo teploty je na chladiči, takže i v letních dnech je schopno ukazovat třeba 65 stupňů - podle této teploty naneštětstí i řídící jednotka upravuje palivovou mapu - do 70 stupňů používá "studenou". Řešením je výměna domečku termostatu a víka vodní pupmy z modelů 98 a novějších, případně z SV. Tady je čidlo u termostatu a je zde odbočka zpět k pumpě - malý okruh. Už to funguje na té konvi - TL šetří benzínem... :)
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Chtěl jsem jí měnit po 8tis. Na víkendové akci jsem jí na šotolinové příjezdové cestě prorazil. Dojel díky opravnému sprayi a objednal se na výměnu. Nájezd (i s cestou domů) 7739 - to by šlo. Loni měli zadní pouze RoadAt
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 21.08.2018 |
Uskutečněno:
| 21.08.2018 |
Tachometr:
| 67744km |
Komentářů:
| 2x |
-
Crossový řídítka byly zbytečně široký, výměna za street...
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 02.05.2018 |
Uskutečněno:
| 27.04.2018 |
Tachometr:
| 63251km |
-
Bitubo je konečně na místě! Dostat ho tam je jako měnit ventily přes vejfuk, ale stálo to za to. Předpětí jsem zatím nechal, odskok a kompresi mám na půlce. Ještě to bude chtít doladit, ale už takhle je to s původním tlu
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 23.04.2018 |
Uskutečněno:
| 21.04.2018 |
Tachometr:
| 62990km |