v červnu se tacháčem protočil osmej tisíc a to byl asi poslední signál, že čínskej řetěz by měl jít ven a pryč. Vůle v článcích byly do všech stran a měl jsem už obavu o ničení řetězovejch kol. Kupodivu nebyl vytahanej nepravidelně, ale jak říkám - dal by se uzlovat jak horolezecký lano
V dílně jsme měl uloženej před lety koupenej ČZ Favorit na kejvačku, pokrátil ho na 116 článků a užívám si kulturnějšího chodu. Při přímým porovnání je vidět, jak číňan má hrubě vyražený destičky a o víc jak půl milimetru silnější. Favorit je proti němu takovej víc high-tech ( no fakt...), tenčí plech, zušlechtěnej do modra.
a přitom je to obyč čučka nejlevnější snad tam vydrží alespoň tolik, co číňan.
Vyměnil jsem i vzduchovej filtr a trochu si pohrál s nosičem jeho vložky - válec z děrovanýho plechu s dvojitou stěnou působil sám o sobě téměř jako tuningový košíky, jen na něm je ještě přidělaná normální papírová filtrační vložka. To mi přijde hodně overkill, upravil jsem tedy kovovej nosič, odebral jednu jeho stěnu a na vstupu pro vzduch zrušil zúžení do nátrubku, což nedávalo moc smysl.
uvidíme, bude-li třeba to doladit na bohatosti, která je ale momentálně spíš vyšší. To dává šanci na plug and play
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 18.3.2016 | |
Aktualizováno | 22.11.2021 | |
Zobrazeno | 4 133x |
Domácí úpravy - lepší než z továrny.