Jak jsem již kdysi zmiňoval moje GSo mělo oděrky na výfuku. Takto jsem to již zakoupil. Rozhodl jsem se to napravit. Naštěstí plechový ovál je z nerezu a ten se dobře leští. Navíc doma mám na to speciální pastu.
No postup je takový - nejprve je nutné provést hrubší broušení. Ideální je zrnitost brusného kotouče, či papíru na vibrační brusku cca 320. Nyní je nutné brousit tak hluboko, aby rýhy na plechu "zmizeli" jako by se povrch urovnal. Dále je vhodné provést broušení jemnějším papírem například zrnitost ideální vodním 600. Následuje kotouč nevím jak se přesně jmenuje, ale je vyfocen na jedné z foto. Dá se sehnat i jako houbička je z takových vláken. Tím je nutné leštit tak dlouho, než je povrch jednotný lesklo-matný. Poté přijde na řadu leštící kotouč a flexa. Důležité je nanést brusnou pastu na nerez. Pak už jen leštit jde to už překvapivě rychle. Výsledek stojí za to. Nejdelší a nejúnavnější jsou první dvě fáze broušení.
-
Před broušením
-
před úpravou
-
před opravou
-
Kotouče od brusného po leštící. Ten bílej kus "čehosi" to je
-
krok1
-
krok2
-
krok3
-
krok4
-
krok5
-
Výsledek!!
-
Z dálky
-
ještě jedna po umytí
No jako rýhy pryč samozřejmě drobné "ďolíky" odstranit nejdou. Nikdy to už nebude jako naprosto nové. Když svítí slunce a leskne se to jak zrcadlo, vidíš jakoby deformovaný zvlněný odraz. Kdyby někdo věděl jak toto odstranit tak udělá radost. Je to stejný jako když máš lesklý lak a pod tím důlek přitom lak je nepoškozený. No jako tento problém je vidět fakt za slunečného dne a z blízka. Jinak fotím mobilem takže kvalita taky vo ničem.
Mno, to je fakt, ale krapet z dálky
No pač nevím proč jsem to nevyfotil jak předtím... No pak z boku to máš na dalších dvou. Upravím popisek. Jinak jsem to leštil i nahoře proto jsem tu fotku asi udělal. Ono jak jsem to leštil tak původní byl takový matný a musel jsem "objet" celý lauf.
Proč foto "Výsledek!!" je foceno ze shora, když škrábanec byl (nebo je) na boku