Nejuniverzálnější silničně cestovní 6ka ...
Výška jezdce: 150 cm
První dojmy - Motorka není agresivní,hroznej zvuk z origo koncovky, minimální odkládací prostor pod sedlem...,velice měká přední vidlice, potapí se při brždění..., musí se točit.. Proto jsem se snažil poupravit nedostatky :-)
Motorku bych doporučil pro - pro nejširší škálu uživatelů 6tek
Doplňky na motorce - - KN filtr
- úprava vyfuku (origo vybraná koncovka lze namontovat a použít jako odkládací prostor pod sedlem)
- vyhřívané hefty + přepínač na vyhřívané sedlo
- 12V zásuvka
- na tlumené svítili obě světla
- uprava (přitvrzení přední vydlice)
- polep
- CNC páčky
- padáky
- klín + prsíčka chladiče
+ kompletní klasická udržba atd...
Recenze
První dojem z přechodu z FZS 1000 na FZ6...
pocitově je tato motorka výrazně lehčí a líp se sní manipuluje na místě, už při použití centrálního stojanu..
Startování bez sitiče atd, působí bezproblémově..celkem zachovalá motorka, vše funguje lehce.
Co mě teda sere je cukavej přechod za jízdy z volnoběho do nízkých otáček..
- karburátor to nedělá, nebo né tak výrazně..
Po první jízdě jsem chtěl motorku okamžitě prodat, přišlo mi, že to vůbec od spoda nejede ...!
Je červen, nalítal jsem z donucení do práce a okolo komína cca 2000km a ona ta motorka není až tak špatná jak se na první pohled zdála...
- zvyknul jsem si, že když chci předjet a rychle akcelerovat musím o 2 kvalty podřadit
- od cca 8tis začíná brát špónu ..
Moc pěkný stroj
Jak ty šestky nemusím, tak takhle je fakt pěkná...
Moc pěkná kombinace barev , přeji mnoho pohodových KM