PROFIL MOTORKY

Honda PCX 125 (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník danicz
Vloženo 10.3.2016
Aktualizováno 10.3.2016
Zobrazeno 647x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Moc příjemné přibližovadlo do města a blízkého okolí.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Autoelegance Brno (Brno-Řečkovice)

První dojmy - Mohlo by to být větší, ale nějak se na to poskládám. Všechno je to takový nový, tak to hlavně někde neopřít... Tenhle skútr snad ani nemůže nepadnout do ruky. Tak uvidíme, jak nám to dlouho vydrží.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého

Doplňky na motorce - Plotna + kufr SHAD 29 l
vyšší plexi GIVI

Recenze

Na relativně starý kolena jsem přičichnul k jedné stopě a zalíbilo se mi - tak jak nejrychleji do sedla jinak než 125 ccm skútra. Chtěl jsem něco novýho, za slušnou cenu a co bude mít zároveň dobrou zůstatkovou hodnotu až to budu prodávat (to jsem tak nějak tušil). Všechny fešácký skútry stojí přes kilo, Honda bez desetikoruny sedmdesát tisíc, takže není co řešit. V srpnu 2014 jsem si novotou vonící stříbrné PCX odvezl z Autoelegance v Brně a mohlo se začít. Potřebuju to přece nutně na dojíždění do práce ;)

O PCX bylo napsáno snad vše a většinu můžu potvrdit. Na svůj výkon jezdí skvěle, brzdí dostatečně a městskou džunglí se proplétá bravurně. A to všechno s naprosto minimální spotřebou. Líbí se mi na skútr nezvyklá "obnažená" řidítka a přední LED světlo, které svítí opravdu perfektně. Úložný prostor není špatný, navíc jsem ho rozšířil 29litrovým kufrem a textilní brašnou GIVI na středový tunel.

Určité rezervy alespoň pro mě jsou v celkové velikosti stroje (ale s tím jsem do toho šel) a ochraně proti větru. Standardní štítek jsem vyměnil za vyšší GIVI a způsobil jsem si tím akorát průvan v helmě. Ve větších náklonech taky probíhá frézování hran hlavního stojanu o asfalt, což není příjemný pocit.

V městském provozu tedy 1A, ale co trochu dál? Na obchvatech a přivaděčích je potřeba trochu víc zatáhnout a PCX brzo naráží na své limity - tedy se mnou v sedle (190/90) určitě. Za městem už je trochu brzda provozu a to se mi na výletech trochu přestává líbit. Na rozbitých okreskách jsou taky znát malá kola. Je jasné, že je třeba jít dál, ale to už je jiná kapitola.

Po nějakých 4000 kilometrech šlo tedy v červnu 2015 PCX z domu do dobrých rukou nového majitele.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist