Od koupě ještě nebyl v provozu, byl odpojený, na klikovce jsem neměl zářez na unašeč, hadičky ustříhlý... Měl jsem akorát nádobku.
Po sehnání všech dílů a "ověření funkčnosti motoru po GO klikovky atd" jsem se teda rozhodl oilmaster zprovoznit.
Kupoval jsem:
- sadu lanek plynových na oilmaster jawu
- unašeč
- spojku hadiček oilmaster
- hadičky (2/4mm, 4/6mm vypadají silikonový)
Sundal jsem rovnou spojkovej dekl, páč jsem koupil i nový pružinky do spojky, nainstaloval unašeč, zavřel to, natahal hadičky, zapojil lanka a ejhle... I po vyšroubování štelovacích šroubků u rozdvojky (od rukojeti plynu k rozdvojce) a před čerpadlem (na deklu spojky) oilmaster nešel poštelovat "mezi tečku a čárku" a když jo, štelovací šroubky držely jen na jednom, dvou závitech a už to tahalo plynový lanko ke karbecu tak, že nedovíral. Trošku jsem s tím laboroval a nakonec to udělal tak, že jsem dal štelovací šrouby na půlku přesně, kladku oilmasteru nastavil mezi tečku a čárku a změřil přesah lanka u kladky. Pak jsem letlampou nahřál konec lanka a posunul přesně o 1,5cm, zaletoval, nainstaloval zpátky, poladil a tradá... Už to jelo, takže povolit odvzdušňovací šroubek, natáhnout olej, nechat olej dojet až na konec tenčí hadičky, zapojit do ventilku na přírubě válců. Chvíli tam ještě lezly bublinky, ale teďka už je to ok.
Zatím jsem teda nechal normálně i v nádrži mixlej benzín 1:40 kdyby náhodou oilmaster chtěl vypovědět funkci z nějakýho důvodu. Dojedu ale nádrž a pak to zkusím s čistým benzínem.
Všechny díly z fichtlkramku.
Vlastník | Deyva | |
---|---|---|
Vloženo | 2.3.2016 | |
Aktualizováno | 4.6.2019 | |
Zobrazeno | 1 614x |