Originální kufr na první pohled vypadá, že svítí. Ale nesvítí. Takže jsem mu musel trochu pomoci. Mým požadavkem bylo, aby koncové světla svítili asi na 50% a při zmáčknutí brzdy se rosvítili na 100% společně s brzdovým. K tomuto cíli je potřeba jeden odpor a jedna dioda. Viz zapojení.
Na blinkry jsem použil žluté LED - přes červené plexi svítí méně ale stále žlutě nebo spíš oranžově.
Na koncové a brzdové jsem použil bílé LED
LED jsem vybral na 12V v GME už nevím které to přesně jsou. Lze použít cokoliv na 12V
Příklad:
LED modul
Normálně jsem kufr rozebral, provrtal, a LED moduly přišrouboval šroubky M3x10. Vše jsem jistil epoxidem (5minutový ve dvou stříkačkách). S kabelem mi to moc nešlo. Asi 3 dny jsem ho postupně lepil epoxidem, ale stejně se obávám, že na plast ABS to moc držet nebude. Je to 5ti žilové lanko.
Konektor jsem použil vodotěsný:
Konektor 1/2
je nutno k němu dokoupit piny.
Proříznul jsem přepážky a kabel jsem tam zaplácnul epoxidovou plastelinou - taková ta tičinka (LIDL 69kč)
Prostě práce na celý víkend.
Doporučuji ještě vnitřek světel natřít na bílo. Na slunci jsou totiž bíle LED moduly vidět. Je to trochu vidět i na fotkách.
P.S: koncová svtěla ve skutečnosti svítí méně a při brždění více, ale na fotkách to není moc poznat protože foťák si to vždy upraví.
Vlastník | zizour | |
---|---|---|
Vloženo | 1.2.2016 | |
Aktualizováno | 17.3.2021 | |
Zobrazeno | 2 253x |
Frajeeer. Ty z toho zachvíli uděláš GoldWinga
Na první fotce je kufr vzhůru nohama.
Opravuji:
Nakonec je to jedno, stejně s tím člověk motá na všechny strany.
Jinak veškeré jspoje jsem jednoduše letoval pájkou. i v motorce.
Kryt mezi světly lze jednoduše vyrthnout násilím směrem vzad a pak provrtat.
Velký pozor dávat při zapouštění šroubků. Vrták se do plastu zakousne a hned je tam díra jako prase.