Takže mě donutilo nakonec počasí, ale i vyjímečná vyjížďka s chlapci o jiném levelu. Být ještě sucho a tvrdo, jak tomu bylo do minulého týdne, ještě by tam pneu dala 10 MTH. Ovšem nakonec dala 50 MTH necelých a 2x jsem ji zařezával a potom otočil. Nová pneu je neskutečně měkká oproti té 8 let staré mrše Nevěřim jsem tomu a myslel jsem si, že nebudu umět na nové jezdit, protože mě to bude přehazovat, ale opak byl pravdou a ta trakce s novou pneu byla brutální i na tom blátivém povrchu a nakonec sem vyjel vše co předemnou stálo i když chlapci čekali vždycky minimálně 5 min. nahoře než jsem vždycky vyjel. Nejsem tak rychlý, ale jsem schopný vyjet všude. S pány závodníky se měřit prostě nemůžu. Rychlost mít nikdy nebudu, ale techniku stále piluju. Stačí k tomu nová pneu
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
První rok 2016
výměna origo zadní pneu po 54,1 mth za Mitas C-12 SPEEDY CROC.
výměna převodového oleje 3x
výměna vitonových okroužků
urvaný kábl od tachometru u třmene brzdy - opraveno
cena asi 1600,- kč
najeto 62,
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 06.12.2018 |
Uskutečněno:
| 06.12.2018 |
-
po zjištění, že zadní ložiska jsou na sračky jsem si udělal nerez rozpěrky aby vydrželi ložiska o něco déle.
EXC dostalo nový papuč EF-07, C-12 vydržela 50 MTH to samé co origo pneu. Dále dostalo novou krabičku na spíná
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 23.10.2018 |
Uskutečněno:
| 23.10.2018 |
Tachometr:
| 2425km |
-
I na našich malých kopcích se dějí velké věci. Nechápal jsem to, ale při sjezdu jednoho kopce se mi bloklo zadní kolo a nepovolilo. Po dojetí dolů konstatování kámoše, že jsem uvařil brzdovku. Kotouč a třmen horký a zako
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 29.05.2018 |
Uskutečněno:
| 26.05.2018 |
Tachometr:
| 2000km |