PROFIL MOTORKY

KTM EXC 250 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sally06
Vloženo 1.1.2016
Aktualizováno 22.2.2019
Zobrazeno 5 697x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 07.06.2016, Uskutečněno: 07.06.2016, Stav tachometru: 710 km, Zhlédnuto: 5x


Tak jsem po konzultaci s kamarádem snížil jehlu z druhého zářezu od spodu na druhý od vrchu. Motorka mi na rovinkách vůbec nečtyřdobuje, jak to bylo předtím (pro zajetí to bylo dobré prý). Teďka je výkon jemnější a lípe dávkovatelný, což jsem poznal na jízdě po zadním, že mi to zase po měsíci šlo lípe než předtím a to jsem vůbec nejezdil. Je to čitelnější a o 50% se to lípe dávkuje. Zlepšilo se to i při traverzování, kdy potřebuju jen trošku otočit plynovou rukojetí a jen tak brblat. Hodně čumím co to s motorkou udělalo. Jen blbá jehla! A to se mi ještě snížila spotřeba o cca 1,5l což je taky pěkné. Na nádrž najedu cca 120 km stím, že 40 km dohromady jsou přejezdy, které brblám 50-60 km/h. Motorka mě zase po měsíci neuvěřitelně nadchla. Ovšem už byli situace kdy bych ocenil větší spodek. Údajně má 300 ccm skoro 2x větší spodek než 250. Nechce se mi tomu věřit a proto si ji budu muset pučit, abych byl v obraze.
Na poslední vyjížďce se nám odkryl náš nejdelší výjezd, kterej může měřit cca 200m fakt něco tak dlouhýho jsem nikdy nejel a neviděl. Je tam hodně plochých kamenů a tak jsem dojel asi cca 30m po vrchol a tam se mi prostě motorka zastavila a zahrabala se. Šlo cítit, že pneu není v nejlepší kondici. Na léto stačí, ale na některé věci prostě ne. Je mi ji líto vyhodit i když už je 8 let stará, ale má pořád 9 mm vzorek a tak jsem ji zařezal a uvidíme na další vyjížďce kde se chystáme pokořit poslední výjezd co jsme tento rok nevyjeli a jeden novej co taktéž ještě nikdo nevyjel, tak uvidíme.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Sumasumárum po 3 letech

    První rok 2016 výměna origo zadní pneu po 54,1 mth za Mitas C-12 SPEEDY CROC. výměna převodového oleje 3x výměna vitonových okroužků urvaný kábl od tachometru u třmene brzdy - opraveno cena asi 1600,- kč najeto 62,

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.12.2018
    Uskutečněno: 06.12.2018
  • Nerez rozpěrky + co se událo

    po zjištění, že zadní ložiska jsou na sračky jsem si udělal nerez rozpěrky aby vydrželi ložiska o něco déle. EXC dostalo nový papuč EF-07, C-12 vydržela 50 MTH to samé co origo pneu. Dále dostalo novou krabičku na spíná

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 23.10.2018
    Uskutečněno: 23.10.2018
    Tachometr: 2425km
  • uvařená brzdovka

    I na našich malých kopcích se dějí velké věci. Nechápal jsem to, ale při sjezdu jednoho kopce se mi bloklo zadní kolo a nepovolilo. Po dojetí dolů konstatování kámoše, že jsem uvařil brzdovku. Kotouč a třmen horký a zako

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.05.2018
    Uskutečněno: 26.05.2018
    Tachometr: 2000km


TOPlist