PROFIL MOTORKY

Honda NT 700V Deauville (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jarandas
Vloženo 17.12.2015
Aktualizováno 4.9.2016
Zobrazeno 5 305x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

První najetá tisícovka km

Vloženo: 13.07.2016, Uskutečněno: 13.07.2016, Zhlédnuto: 9x


Tak mám za sebou první tisíc km po nákupu moto. Naježděno za jaro a začátek léta, žádný velký dálky - nebyl čas a hlavně patřičnej servis po nákupu bazarový moto. Takže to byly vyjížďky jen když byla příležitost - hlavně okolo komína a párkrát do 50km okruhu od baráku. Jezdil bych daleko víc, ale chtěl jsem bejt zodpovědnej (dopřát nejdřív pořádnou údržbu) a tak mě překvapilo jak rychle tam ta tisícovka navíc (od nákupu) naskočila.
První dojmy z moto jsou pořád bezvadný, včetně přetrvávajícího nadšení který jsem měl z moto těsně po nákupu. Zatím splňuje co jsem od ní čekal. Motor má zátah už od nízkých otáček a při rozsahu cca 8,5tis ot. před červeným polem si krásně vrní 4,5tis ot. na pětku = cca 110km/hod. Sametovej celkem hlubokej a klidnej zvuk po nastartování a při jízdě je pro mě silně návykovej. Když mi přišlo že 5tis. ot bude pro motor už lehce nad "pohodu" pro jízdu po dálnici, pokrčil jsem se za větrnej štítek a v tom tichu bez větru jsem slyšel zas jen to pohodový bručení až do 6tis. ot. Víc jsem to nezkoušel, nebyl důvod. Průměrnou spotřebou jsem na 4,8l/100km, což při těch krátkejch popojížďkách mezi vesnicema tam a zpět je pro mě akceptovatelný. Na můj převážně kochací a opatrnej jízdní styl má svižnou akceleraci na všechny rychlostní stupně a umí se pěkně rozparádit, takže když člověk spěchá, je potřeba včas se krotit dle tacho a situace na silnici...
Ve městě si pořád zvykám - přešel jsem z maxiskůtra, kterej byl sice podobný váhový kategorie, ale s těžištěm váhy o dost níž a k jízdě nebylo potřeba řadit. U moto je ta váha znatelnější při popojíždění, otáčení a řazení, teda spíš podřazování až na neutrál ve spojení z docela tuhou spojkou je někdy oprus. Myšleno hlavně popojíždění po Praze - řazení 1-2-3-2 - neutrál a tak 20 min dokolečka. Když se pak vyjedu ven na nějakou okresku, je radost z jízdy hned zpět a vše nepohodlný je hned zapomenuto. Jestli tohle má být moto pro "usedlé páprdy", tak mi vůbec nevadí mezi ně spokojeně patřit.
Na moto se zatím vyskytlo pár věcí které spolu s pravidelnou serviskou chci pořešit. Moto jsem z toho důvodu teď poprvé odkapotoval, abych se k tomu dokopal dřív než na konci sezóny. Překvapila mě viditelná občasná kouřivost po prvním nastartování (ten den) při běhu na sytič. Protože se tak stalo i za dost teplého počasí. Uvidim jestli na to bude mít vliv výměna filtrů a svíček. Bohužel se mi nepodařilo zjistit jestli předchozí majitel nechal děla servis údržbu ve 48tis. Na moto jsou sice všude barevné servisní kontrolní značky ale není pozat ze kdy. Rozhodl jsem se že moto dopřeju tu nejrozsáhlejší servisku co se dělá tušim ve 32tis., tak uvidim jestli to bude mít nějakej "blahodárnej" vliv.
Čeká mě taky dořešení vad z předprodejního karambolu. Lakování měněného blatníku je to jednodušší. Tečou obě přední vidlice a zamastilo to i přední brzdy. Proto schválně brzdný vlastnosti zatim nehodnotim. Můžu jen konstatovat že i s olejem mazanejma předníma brzdama to brzdí dobře a že jsem neměl žádnej problém... Nákup dílů na servis údržbu oleje (motor+vidlice), filtry, svíčky, gufera vidlic přišel na cca 3tis. což mi přijde v pohodě. Objevil jsem prasklinu lemu oka zámku v jednom z vík bočního kufru. Nejdřív to vypadalo jako že oprava svařením nebude problém (nepohledová vnitřní část), jenže pak se z toho vyklubala pěkná alchymie - typ plastu není běžný ABS ale nějaké PC+PET (směska plexi a PET flašky) na což se mi zatím nepodařilo sehnat opravné dráty ani opraváře, který by s tím měl zkušenost. Zámek víko je zatím funkční, jen je potřeba ho zavírat s citem a víc ho domačkávat.
Předpokládám že až se mi moto podaří zaservisovat, naplánuju konečně nějakej pořádnej vejlet s manželkou a pak si budu dělat radost dokupováním různejch doplňků co dovolí rodinnej rozpočet - začnu vyšším plexi, pro moji výšku 191cm se mi zatím jeví jako ideal varianta +15cm abych byl v zákrytu i při vzpřímené jízdní poloze. Takhle když chci ve vyšších rychlostech slyšet motor místo hvízdání větru, musím se kromě mírného shrbení i o pár cm přikrčit hlavou.
Takže shrnuto půl roku do závěru - zatím s výběrem moto naprostá spokojenost.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Oprava „opravy“ prasklého víka kufru.

    Po pár měsících ježdění od opravy lehce prasklého víka kufru jsem zaznamenal, že se opět špatně zavírá (zacvakává) víko. Bylo třeba jej vetší silou přimáčknout aby se chytil zámek. Vzhledem k prázdninovému času a relativ

    Typ: Oprava
    Vloženo: 20.10.2017
    Uskutečněno: 31.08.2017
    Komentářů: 2x
  • Kontrola a ůdržba v opravdovém servisu

    Vzhledem k neustálému pocitu že bych oproti profíkům mohl při údržbě něco zanedbat či nějakou závadu přehlédnout, jsem na doporučení kamaráda vyhledal sevismana až na „daleké“ Moravě. Pozitivní recenzí na jeho služby mi

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.10.2017
    Uskutečněno: 10.08.2017
    Komentářů: 2x
  • Výměna gripů

    Od pořízení moto jsem občas míval problémy s bolestí v dlaních. Přičítal jsem to hlavně relativně tuhé spojce i jízdám přes „zasekanou“ Prahu, taktéž trošku nižším řídítkům a díky tomu většímu přenášení váhy na ruce v do

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 20.10.2017
    Uskutečněno: 10.04.2017
    Komentářů: 1x


TOPlist