Při přípravě na letošní sezonu mi ze záhadných důvodu přestala fungovat kontrolka dobíjení, respektive svítí stále, i když s nastartovaným motorem mi alternátor dává přes 14V při dvou tisících otáčkách. Tak abych nemusel kupovat nový regulátor R67, který stojí skoro tisícovku, jsem si sehnal malý voltmetr na padesát korun a zatavil jej do pouzdra. Zároveň jsem tam zatavil jednu zelenou ledku jako kontrolku rozsvícení předního světlometu.
Výsledný modul jsem připevnil mezi stávající kontrolky a řídítka a nevypadá to zle. Z původní kontrolky dobíjení jsem samozřejmě vyndal žárovičku, aby tam stále nesvítila.
Aby někoho nemátli nízké hodnoty voltmetru na fotkách, tak to bylo foceno při vypnutém motoru.
Vlastník | Lobi | |
---|---|---|
Vloženo | 14.12.2015 | |
Aktualizováno | 17.2.2016 | |
Zobrazeno | 1 637x |
Vypadá to super, ale testoval jsem to jen v zimě v garáži. Teď jsem zjistil, že venku na sluníčku má display příliš slabý jas. Ještě s tím zkusím něco vymyslet aby to bylo lépe vidět i za dne
vypadá to líp než kdyby originál