PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 750 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kulasec
Vloženo 20.11.2015
Aktualizováno 18.9.2019
Zobrazeno 4 588x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8


Vloženo: 22.10.2018, Uskutečněno: 22.10.2018, Stav tachometru: 23000 km, Zhlédnuto: 66x


Zavazadla - věčné téma na cestování na moto. Na začátku jsem vybavil Brevu nosičem zadního kufru a kufrem Shad 45 což si myslím, že je nejmenší kufr schopný pojmout dvě integrálky (empiricky potvrzeno). Druhým důvodem pro pořízení Topcase byl fakt, že poskytuje po dovybavení operkou oporu spolujezdci (což byl druhý důvod). Jinak osobně u motocyklů nesu nutnost topcase kufrů nelibě. Estetice jsem udělal úlitbu aspoň osazením metalického krytu na kufr, který ještě pravděpodobně nechám ještě přelakovat v barvě motocyklu s logem značky...
Dále jsem přišel na chuť malému tankbagu od SWMotech Ion Two. tak akorát velikostně a dokáže svůj objem zvětšit a díky bajonetu na víku nádrže je rychlo odnímatelný. Používám jej na foťák, nabíječku GoPro či láhev s pitím, prostě věci které chci mít snadno po ruce a nevejdou se do kapes.
Po mé zkušednosti s krádeží jsem se rozhodl, že mi pro cestování ve dvou nebudou stačit právě zakoupené Givi sedlové brašny a tak jsem je ještě před začátkem sezony vyměnil za Hepco Becker 2x40l kufry. Ono toho na malou Brevu moc na výběr není mezi bočními kufry Takže to byla celkem jasná volba. Jde o verzi flash s lakovanými panely.
Nosiče kufrů jsem nechal vyrobit podle originálu s drobnými úpravami (originál se mi zdál proklatě blízko ke koncovkám výfuků), bylo kolem toho docela laborování. Z důvodu nutnosti přesunout blinkry z původního umístění na zadním blatníku více dozadu, nabízí HB prodlužovací sadu kabelů. Nicméně se mi zdálo jako praktičtější varianta nahradit blinkry no name verzí z Číny a tyto jsou permanentně připevněné k nosiči i po jeho demontáži. Rozhodl jsem se pro toto řešení, protože dle mého odhadu při manipulaci by takto exponované blinkry velmi snadno utrpěly škodu. Pokud se týká vzhledu a funkce nevidím podstatný rozdíl mezi OEM a těmito. Navíc mám náhradní za pár korun v šuplíku. Celý nosič byl ošetřen práškovým lakem.
Praktickým prvkem (i když ne zrovna levným) jsou tašky do kufrů, což znamená, že do hotelu nebo jinak člověk nevláčí celý kufr.
Letos mi bohužel z rodinných důvodů nebylo umožněno mnoho cestovat ale otestoval kufry na 1000 km. a mohu prohlásit, že to byla dobrá volba.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Centrální stojánek

    Guzina dostala během sezóny další dárek - centrální stojan. Koupil jsem jej u Massima z Brescie. Kvalita dobrá. zaslání rychlé, dodáno včetně návodu pro montáž. Doporučuji Nyní jsou na motorce i vyhřívané gripy Oxford

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 18.10.2016
    Uskutečněno: 18.10.2016
    Tachometr: 14500km
  • Kompenzátor funguje

    Předpokládám, že majitelů malého bloku je tu i tak povícero a mohlo by je to zajímat. B-) Podělím se proto o mé zkušenosti s čerstvě nainstalovaným kompenzátorem. Neznám princip toho příslušenství a nevím proč by měl te

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 18.03.2016
    Uskutečněno: 18.03.2016
    Tachometr: 10200km
  • compensatore

    Na italských MG fórech, která intenzivně sleduji (zdá se, že malý blok je nejpopulárnější právě tam) se v souvislosti se zlepšováním charakteristik motoru mluví často o kompenzátoru (crossoveru) nahrazujícím původní stře

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 12.03.2016
    Uskutečněno: 12.03.2016
    Tachometr: 10500km
    Komentářů: 1x


TOPlist