Dráty dávno opustil chrom a ráfek napadl pitting.. Kotouče zvlněné (kdo s nimi proboha co dělal!?) a ještě samozřejmě zabroušené do hliníkových pilířků středu..
Co s tím?
Sundat pneu, dotáhnout dráty, otryskat, napovlakovat spešl barvou na zinkové bázi, přestříkat bezbarvým sprejem.. Obout a vyvážit.. Jako jsem dělal už zadní kolo..
Jenže.. Přední kolo má v sobě ložiska.. Takže ložiska z kola ven!
1x ZVL 6204-2RS
1x ZVL 3205-2RSR
1x gufero 45-60-7
To by bylo.. Co dál? Jo, brzdy! Staré kotouče už nešly ani srovnat.. Fakt by mě zajímalo, co hrozného se téhle chudince stalo.. Takže nové kotouče od NG, typ 1044.. Dodávají je dokonce s komplet hříbky a pružnými podložkami.. Super! Plus jsem si nechal udělat speciální podložky mezi kotouč a hliníkové pilířky středu.. Z 0,8mm nerezu, vnější průměr 22mm a vnitřní 8mm.. To eliminuje zabroušení kotoučů do pilířků jednou pro vždy.. BMW to dokonce i dělalo origo! Ale jen na Scarver.. Samozřejmě šly disky taky na soustruh, aby se srovnaly plošky pilířků..
Hm.. A teď destičky.. Je to jasné.. TRW (Lucas) MCB680.. Organické a za super cenu.. Brzdy pořádně vyčistit a styčná místa ošetřit "měděnkou".. Krása..
A když jsem to všechno montoval dohromady, tak jsem taky nalakoval hlavy torxových šroubků, které drží kotouče..
Vlastník | yuri13 | |
---|---|---|
Vloženo | 15.11.2015 | |
Aktualizováno | 23.3.2019 | |
Zobrazeno | 4 630x |