PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník yuri13
Vloženo 15.11.2015
Aktualizováno 23.3.2019
Zobrazeno 4 630x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1


Vloženo: 09.06.2016, Uskutečněno: 09.06.2016, Stav tachometru: 70971 km, Zhlédnuto: 21x


Dráty dávno opustil chrom a ráfek napadl pitting.. Kotouče zvlněné (kdo s nimi proboha co dělal!?) a ještě samozřejmě zabroušené do hliníkových pilířků středu..

Co s tím?

Sundat pneu, dotáhnout dráty, otryskat, napovlakovat spešl barvou na zinkové bázi, přestříkat bezbarvým sprejem.. Obout a vyvážit.. Jako jsem dělal už zadní kolo..

Jenže.. Přední kolo má v sobě ložiska.. Takže ložiska z kola ven!

1x ZVL 6204-2RS
1x ZVL 3205-2RSR
1x gufero 45-60-7

To by bylo.. Co dál? Jo, brzdy! Staré kotouče už nešly ani srovnat.. Fakt by mě zajímalo, co hrozného se téhle chudince stalo.. Takže nové kotouče od NG, typ 1044.. Dodávají je dokonce s komplet hříbky a pružnými podložkami.. Super! Plus jsem si nechal udělat speciální podložky mezi kotouč a hliníkové pilířky středu.. Z 0,8mm nerezu, vnější průměr 22mm a vnitřní 8mm.. To eliminuje zabroušení kotoučů do pilířků jednou pro vždy.. BMW to dokonce i dělalo origo! Ale jen na Scarver.. Samozřejmě šly disky taky na soustruh, aby se srovnaly plošky pilířků..

Hm.. A teď destičky.. Je to jasné.. TRW (Lucas) MCB680.. Organické a za super cenu.. Brzdy pořádně vyčistit a styčná místa ošetřit "měděnkou".. Krása..

A když jsem to všechno montoval dohromady, tak jsem taky nalakoval hlavy torxových šroubků, které drží kotouče..

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna koncového převodu

    Mno.. To si takhle jedu ze školení v Praze a tak si říkám, že se mnou motorka na každé ostré nerovnosti trhne vzak.. Jako by se příčilo zadní kolo.. Jede ale i na dálnici bez vlnění a pazvuků, prostě skvěle.. Podezřelé..

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.10.2016
    Uskutečněno: 28.09.2016
    Tachometr: 77000km
    Komentářů: 3x
  • Nové přední blinkry

    Mám ve zvyku přední blinkry motorek měnit.. Z jinak elegantních strojů prostě trčí, prudí a u GS navíc nejsou ani pružné.. U mé staré Třindy byly na ocelových trubkách, tak to měly alespoň funkci padáku, ale tady jsou sp

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 25.07.2016
    Uskutečněno: 25.07.2016
    Tachometr: 76290km
  • Výměna levého napínáku rozvodového řetízku

    Klopotání ze zahřátého motoru na volnoběh už mě začalo prostě štvát.. Samotnému se mu zmizet nechtělo, tak mu to snad vysvětlí nový, modernizovaný napínák.. :-) Starý šel ven bez vytáček.. Ani synchronizaci si člověk

    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.07.2016
    Uskutečněno: 21.07.2016
    Tachometr: 76290km


TOPlist