Konečně jsem se dostal zas k tomu vytáhnout Enfielďáka z garáže a trochu ho projet. Podařilo se mi vyměnit zrcátka – původní plácačky na mouchy byly nahrazeny decentními zrcátky do řídítek.
Projel jsem mašinu až k Buštěhradu do místa, kterému říkám nekorektně Dlouhá míle. Tam jsem provedl pár fotek a chtěl jet zpátky. Příšera si ale postavila hlavu a musel jsem jí chvíli přemlouvat, ale pak si zase dala říct a švihal jsem to zpátky.
Další víkend to probíhalo stejně a tak jsem se tuhle neděli 5.června dokopal k tomu co jsem měl udělat hned po zimě – vyčistit karburátor, filtr sání, palivový filtr atd. Při té příležitosti jsem zjistil, že karburátor byl přicpaný cucky nikoli z šupinek potenciální koroze v nádrži, ale z vydraných gumových těsněníček v několika místech. Hned jsem je všechny vyházel a nahradil fíbrovými a procedil obsah celé nádrže – z nebylo jediné smítko. Zjistil jsem že střední krabice airboxu je tam jenom na parádu – žádný filtr v ní není – jen svinstvo z vazelínou – filtr vzduchu je schovaný až v kastlíku, což snad má být origo řešení. No nevim ,ještě zapřemýšlím, jestli to celé nevyházím a nenasadím na karbec jen konický filtr sání, airbox vyhodim a kastlík mi zbyde na nářadí. Pak jsem to nahodil a chytla na první našlápnutí.
Když už jsem měl nářadí rozhrabané tak jsem udělal totéž se sekačkou na trávu. Po vyčištění karbecu I svíčky jede jak svišť.
Pak jsem jel protáhnout mašinu – prvně v chráničové vestě, co jsem včera koupil v motovsem.cz v Jesenici (včetně rukavic z klokaní kůže. Super – kvalty už nechcípají, na neutrál mohu klidně vyřadit aniž by to zdechlo. Ale po ujetí pár kiláků, když to zhasnu a chci po deseti minutách nastartovat, tak je to porod. Trvá to tak 10 minut přemlouvání než začně kuckat a pak už to zase jede. No nevim, ještě zkusim příště podívat na svíčku. Loni jsem jezdil po Praze celý podzim a bez problémů tak mě napadá ,že je to po zimě zadělaný…
Vlastník | altak | |
---|---|---|
Vloženo | 25.10.2015 | |
Aktualizováno | 7.1.2016 | |
Zobrazeno | 6 533x |