renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Derbi Predator (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník 0ncesS
Vloženo 8.6.2015
Aktualizováno 14.6.2015
Zobrazeno 1 612x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Můj první odrazový můstek do světa motek. Jasně, byl to "jen" skůtr, ale zažil jsem na něm spoustu zábavy a dobrodružství, ale hlavně touhu posunout se do vyšších levelů.

Více fotografii

První dojmy - První dojmy byli samozřejmé výborné ... Jel sem z Babic do Brna na svém prvním stroji a byl sem KING of the routh !!! Po pár týdnech přišli první úpravy kdy se stal Predátor nepoznatelně živější.

Motorku bych doporučil pro - V dnešní době s řidičákem na skupinu B už bych sáhl po obsahu 125, ale leckteré "číňany" by s tímto setupem dal i dnes ;)

Doplňky na motorce - sportovní Variátor Malossi Multivar, street výfuk Leo Vince



Recenze

Na tomto skůtru jsem najel cca 6000 Km ale to nevím přesně protože dlouhou dobu jsem neměl náhon k tacho, který mi byl přislíbený prodejcem že ho dodá, ale už se tak nestalo. Nakonec jsem si ho sehnal sám ;)

Pro tento stroj sem se rozhodl hlavně proto, že byl LC (vodník), měl přední i zadní kotoučovou brzdu, velké pohodlné sedlo (až křeslo) a velký úložný prostor.
Měl samozřejmě elektrický startér i nakopávačku která chytala na brnk a velmi zajímavě neobvykle řešený, přepákovaný zadní tlumič s odpružením, který mě naprosto fascinoval.

Ze začátku mě předjížděly trolejbusy do kopce a rychlost nepřesáhla 45 km/h na rovince ... ovšem po výměně původního variátoru na Variátor Malossi Multivar a výměně orig. výfuku na street Leo Vince se situace dramaticky změnila.
Predátor byl jako vyměněný a sto kilový skůtr se stokilovým jezdcem se najednou řítil závratnou rychlostí až 85 km/h (při dobrých povětrnostních podmínkách)
Trolejbusy a všechny ostatní čínské skůtry sem hrdě nechával v kopci daleko za sebou. Byl to úžasný pocit zadostiučinění :D

Začal jsem podnikat i dobrodružné výlety mimo město ;) ovšem zde se ukázalo že i přes všechny provedené úpravy a dlouhosáhlé odlaďování válečků ve variátoru, prostě skůtr nedostačuje a že je čas posunout se zase o něco dál.

Následovala autoškola (motoškola) a po úspěšném absolvovaní závěreček skupiny A, nákup první "dospělé" motky: Honda CBR 1000F ;)

ale to už je zase jiný příběh ...







Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist