Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa (2015)

Vlastník Petřičák
Vloženo 18.5.2015
Aktualizováno 14.9.2016

Poslední záchvěvy babího léta?

Vloženo: 08.11.2015, Uskutečněno: 08.11.2015, Stav tachometru: 20380 km, Zhlédnuto: 7x

Je tu abnormálně teplý listopadový víkend, nejlepší kamarád si udělal po delší době volno od pracovních povinností, co víc si přát. Takže startujeme naše mašiny a vyrážíme si užít těch pár hodin prchavého podzimního tepla které nám sluníčko daruje. Původně mám v plánu vymést zatáčky ve slovenském pohraničí, ale vzhledem k několika neplánovaným objížďkám a hustotě provozu nakonec zůstáváme jen v naší domovině. Z Černé Hory přes Boskovice se chytám čísla 150 a stále na východ až do Rožnova kde dáváme pauzu na dotankování a občerstvení. Za chvíli už překračujeme sedlo ve Velkých Karlovicích a údolím souběžně s pohraničními horami míříme pomalu zpět. Jedna vesnice tu střídá druhou a tak je cestovní tempo přímo tragické. Sluníčko pomalu ale jistě klesá k obzoru, na cestu přes Bojkovice až do Uherského Brodu nám ale ještě posvítí. Pak už teplota začíná razantněji klesat a tak taháme za hefty přes Buchovské kopce na Brno. Musíme se doslova probíjet hustým provozem, ale to pravé peklo přijde až za Slavkovem. Dálnice je ucpaná a stará státní silnice nezvládá nápor aut, která se snaží zácpu objet. Nezbývá nám než kličkovat mezi auty a probíjet se vpřed kudy to jen jde. Nemám tenhle způsob jízdy vůbec rád, je to opravdu o hubu, ale trčet v zimě kousek od domova se nám ani jednomu nechce. Nakonec šťastně dorážíme na OMV a hodnotíme další společný výlet abychom se posléze rozjeli do svých domovů. Jsem opravdu rád, že mám takového skvělého parťáka do nepohody se kterým je nejen radost jezdit, ale i pokecat o všem možném. Díky moc chlape a těším se na další trip.

Li. (-3) napsal 11.11.2015 v 22:30

jarolim (136) napsal 09.11.2015 v 14:12

Hayabusa krásná Pěkně napsané

Petřičák (184) napsal 08.11.2015 v 22:35

Zdarec chlape, naprostý souhlas, oba jsme na to koukali jak puci. Hlava mi nebere, proč u Bedřichovic musí být zrovna kruhový objezd. Nikdy mi nepřišlo, že by z té vedlejší byl kdy extrémní problém odbočit na hlavní. Připadá mi, že se z toho stává národní sport na tunelování bruselských dotací. A o "rekonstrukci" dálnice nemluvě. Co se u nás za poslední roky děje, to je pravý Kocourkov.

stráťa (104) napsal 08.11.2015 v 22:28

Jo od Slavkova a Vyškova na Brno je to teď hodně zajímavý, a spousta lidí tím musí jezdit každej den do práce :-/ . Ten kdo vymyslel uzavírku na dálnici, současně s kyvadlovým provozem přes rozestavěnej kruháč u Bedřichovic musí být úplnej debil...

• Motoškola Sršeň

První letošní motoakce 240 km od Brna a jen jediný den volna. Že to bude trochu divočina mi bylo jasné už od víkendu, ale až do pondělního večera jsem si to nijak nepřipouštěl. On na to moc ani nebyl čas. Přes týden prác