Tak tenhle ďáblostroj už běží, ale nemá výkon, zkusim ještě kroužky a cvičně pár těsnění... Problém byl v cívce, ucpanym vejfuku, těsnění pod válcem a špatně seřízenym karbecu... :) Nevim proč se ke mě ty motorky dostávaj vždycky tak zhuntovaný... :) ale jinak bych řek že je motoricky ok, nemá moc najeto a řadí jako novej... přemejšlim jestli ho dát spíš do originálu, a nebo zbastlit Café racer - návrh už mam, samozřejmě všechny změny vratný - jen se bojim na to vlítnout... :)
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak se nám rok s rokem sešel a Všlibice jsou tu zas... Tentokrát jsem se zúčastnil v osekané formě - odjíždělo se kolem 16. hodiny, holt zkouškový je svině. :-)
Mustang jel jak drak po delší pauze, dostal čerstvej benzi
Typ:
| Sraz |
Vloženo:
| 08.06.2014 |
Uskutečněno:
| 08.06.2014 |
Komentářů:
| 3x |
-
Ano! Lze to! I když jsem to nečekal :-) včera najeto 362 km v počtu čtyř strojů (2x Jawa 21 + 2x Jawa 23) , plus moje cca 15 km individuální cesta domů, čili asi 377 km za den na Mustangu.
Den předem jsem vyměnil ole
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 10.08.2012 |
Uskutečněno:
| 10.08.2012 |
Komentářů:
| 1x |
-
Protože starej řetěz byl vytahanej a po nedávném zmoknutí orezlej, sekundární kolečko už celkem jetý a chtěl jsem pod ním stejně měnit preventivně gufero, rozhodl jsem se pro výměnu řetězu a sekundárního kolečka. Rozeta
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 31.07.2012 |
Uskutečněno:
| 31.07.2012 |