Kawasaki ZX-10R Ninja (2014)

Vlastník Kubik19
Vloženo 27.3.2024
Aktualizováno 24.5.2024
Zobrazeno 439x

2. Bikes4life anebo Kubík v Mostě

Vloženo: 24.05.2024, Uskutečněno: 24.05.2024, Zhlédnuto: 135x

Tak, je to tady! Poprvé do toho slavného Mostu. Sakra to je dálka. Služební 1,6 v naftě a za ní obrovský vozík dostane asi solidně pokouřit. Díky bohu, za můj tým. Je to docela paradox, protože poprvé jsme se viděli loni na B4L SlovákiaRing. A dneska už jsme Hanácké Véprask. Přípravy byly docela velké, já jsem takový typ člověka, co chce mít všechno ready, raději všechno sebou a obecně mám rád ve všem pořádek a komfort. Pro, mě to bylo trošku náročnější, protože jsem v úterý a v sobotu před odjezdem hráli divadlo a do toho, jsem měl ještě jednu velkou pracovní akci. Každopádně je neděle ráno a já nakládám plný auto a vozík věcí. Je toho podstatně míň, než obvykle, protože jedeme do Boxu číslo 25. Vyrážím ve 12 abych 12:30 zastavoval na obídek se svým týmem. A dál už budeme ty 4,5hodiny pokračovat spolu. Díky bohu, cesta proběhla v pořádku a my 17:00 parkujeme na parkoviště pod Mostem, protože velice příjemný „závorář“ nás nechtěl pustit dovnitř. Takže pivko, pokec a příjezd kamarádu. Ještě po cestě jsem potkali Lukyna s KopytSBK takže ideální shledání! :)

18:20 pit in. Všechno v Mostě je skvělé, ale parkování u boxu je pain. Naštěstí jsme přijeli poměrně brzo a tak jsme byly schopní všechno vyskládat. Na jedné straně jsme měli Mika SGW, což bylo dobré, ovšem druhá strana boxu byly velice nerudní a protivní frajeři, kteří se nebyly schopní domluvit. Ale, my jsme kluci z Moravy a tak jsem to zvládli na jedničku.

Bereme kola a hurá na trať. Domluvil jsem nám totiž exkurzi s těma nejpovolanějšíma. A to Ozzy, Ace, Lukyn a Assasin (kterej teda mě pěkně štval, protože umí jezdit po zádech na kole líp než já). A tak jedu vedle kluků a poslouchám co kde najet, kde brzdit a všechno ostatní. Je pravdou, že z videii, ten Most vypadá úplně jinak, než když to jedeš na kole (bruslích) a tak jsem hrozně happy, že mi kluci věnovali svůj čas a poradili mi (a opravdu to pomohlo, druhý den jsem nebyl tak ztracený). Po projížďce už jen, jídlo, pivo, tranďák, číslo, technická a skupina B. Ještě jsme teda v Boxu měli jednoho záškodníka na Daytoně. Lukáše naštěstí znám už dlouho a hlavně mi dovezl mokré gumy, takže cajk. A navíc, nakonec v Endurance jezdil s STK Kopytama, takže cajk. Studený a nepohodlný spánek 12:00.

Ranní budíček na okruhu mám hodně rád. Je to vždycky hrozně dobrý pocit, když si člověk přestaví, že za pár hodin bude jezdit. Tím, že jsem prostě ranní ptáče tak 6:30 je čas kdy lezeme z postele. Naštěstí celý můj box je nastavený stejně, takže sprcha, snídaně a pohodička s nahříváním motorky. Mám obutou SC1 ještě z Brna. Přece jen jsem tu poprvé a tak si říkám, že to bude v pohodě a přece Mostecký okruh nežere asfalt. Zcela upřímně jsem dost nervózní. Most je dost rychlej a ehm hned první kolo v životě jet ve skupině B je docela nebezpečný pro všechny (nakonec nebylo). Kor když Ačko obsadily ti nejrychlejší z Česka. Chlup, Hartl, Grof, Poky, Griňas, Obík a další hromada rychlíků. Hned první 20 byla zpožděna protože, i v Dčku i v Cčku červená vlajka… no začíná to hodně dobře, každopádně vyrážím na trať co nejposlednější, abych se nemusel otravovat s nikým zamnou. A tak si kroužím, učím se a každým kolem to čím dál víc miluju. Zcela upřímně, jsem si myslel, že s Mostem budu hodně bojovat, ale tak nějak mi ta trať připadá hrozně logická a docela dost mě to baví, bez stresu. Jedu sice pomalu, ale i tak první dvacku končím s časem pod 2 minuty a to mě udělalo radost. Další dvě dvacky jsou stejný jako první, jedeme pozdě na trať, protože je před tím červená vlajka, nebo vrtulník, nebo co já vím co. Tohle je nevýhoda mostu. Nejsou tady obslužky…. Ale, ten asfalt za to stojí. Tím, že jsem v Bčku tak celkem rychle zrychluju. Protože jak vidím někoho před sebou, snažím se ho kousek držet abych se to naučil. Občas potkám nějaký kámoše a tak si zazávodíme spolu. Což nakonec po „kvalifikacích na endurance“ končím 1:53.

Před endurancem přehodím SC1 za SC1 a začnu nahřívat. Jedu až, poslední takže mám spoustu času na jídlo, malou opravu chlazení a celkově všechno pro mě stíhám v pohodě. Trošku zádrhel byl, za Michal, který měl startovat první, si tak nějak nevšiml, že mu nenahřívají nahříváky.. Takže, trošku stres ale na trať jede Martin. Startujeme až dost vzadu 38 pozice. Ale, známe endurance takže si z toho nice neděláme. Martin vystřelí a hned od začátku to tesá co to jde. Honí se s Drahošem na V4 a jedou slušně dopředu. A po 20 minutách před SC odevzdává Michalovi na 20pozici. Michal vyrazí a krouží za SC, po rozjetí se hodně rozjede a jede na hezké 16 pozici. Dost mu to jede a tak se začínám pomalu chystat a mega se těším. Sleduju laptiminig a pak najednou vidím, jak začínáme padat a padat a padat… A Martin hlásí, že jeto v prdeli.. Nedá se nic dělat je to endurance. Hodina uběhla a Michal se objevil v boxu. Nic mu není, motorka je taky ready, jen je nešťastný z toho, že nám to posral. Rozhoduju se, že si půjdu zakroužit a tak beru pásku a povozím se asi 30minut. Chvilku se točím za SC a pak vyrážím do boje ? docela mi to jde tesám se co to jde jedu stabilně 52 a dost mě to baví. Asi po 30minutách zábavy se vrátím zpět. Pro dnešek pit in a je hotovo. Martin tam ještě taky jede pár kol odkrouží, trošku pomáháme Michalovi dát dokupy motorku a začíná být sobotní pohodička. Pivka, slivovice, zatleskat nejlepším , a odpočívat. Mám tady ten čas rád, protože pokecám s lidma co jsem dlouho neviděl a je to super čas. Kór když nemusím šrubovat.

D2. Nad mostem se stahují mračna, ale naštěstí neprší. Po regroupingu sem stále v Bčku a to mě velice potěšilo. Michala přetáhli do Cčka ten tam trpěl docela dost, chvilkama jsem se chodil dívat a jen předjížděl bez možnosti zajet nějaký rozumny čas. Mě se docela dařilo a i když jsem neměl ideální podmínky, tak jsem jezdil rychle (na můj styl) a stabilně 51/52. V poslední dvacce ve druhém kole najíždím na 48 a i ve třetím sektoru to tam bliká. Říkám si, že to dorazím a fakt mi to jde… jenže předposlední pravá a svítí červená vlajka a tak noha nahoru a box. Při příjezdu zabalím bike, jsem trošku nasranej, ale okamžitě mě z toho vytáhne informace z vedlejšího boxu, že červená vlajka je kvůli Martinovy, že dostal hasana. Asi po pul hodině přijíždí na dobytčáku a naštěstí mu nic není a motorka je relativně v pohodě. To nám ta sezóna dobře začíná. Každopádně přehodím zadek a chystám se na race. Začíná pršet, a tak většina lidí balí. Já, teda věřím, že to uschne, ale nakonec po druhé dávce deště to začínám balit taky. Jediný kdo z našeho boxu má koule je Michal a chystá mokrý gumy, který v závodě spálil na prach bo bylo sucho. Jenže v kategorii SBK bylo mokro sucho a na to já nemám sklil, koule, ani peníze :D.

A tak se postupně loučím, kouknu na michala a jedeme pomalu domů. Jsem velice spokojený, i když jsem nenajel dostatek kol. Most mi padl do oka a už se těším až tam pojedu zase. Je to úžasná trať, plynulá, rychlá, krásný asfalt, který nežere gumy. A ty brzdy na obrubnících jsou prostě rejsing jako svině. A i když jsem měl cíl jet 1:50 tak jsem od něj zas tak daleko nebyl.

Co se týče bikes4life, tak mám to hrozně rád. Je to skvělá atmosféra, jsou to skvělí lidi, a endurance je prostě zábavný. A tak se těším na Slovákiaring. Díky Vám všem kdo jste tam byly a bylo to skvělé.