Triumph Street Triple (2015)

Vlastník Blueskye
Vloženo 7.1.2022
Aktualizováno 10.1.2022
Zobrazeno 825x

Moldavsko až do Oděsy

Vloženo: 20.05.2024, Uskutečněno: 11.05.2024, Stav tachometru: 40302 km, Zhlédnuto: 285x

Letošní 8 denní trip, cíl Moldavsko, Podněstří a nakonec Oděsa.
Škoda, že nemám záznamové zařízení na přilbě, a tak nemám zdokumentované obrazy za jízdy, to by člověk pořád jen zastavoval.
Moldavské hlavní město Kišiněv příjemně překvapilo, hodně zeleně, příjemné ..
Podněstří se svými bumažkami "Vigneta", hodně čekání na hranicích, to samé Ukrajina, takovou frontu kamionů co se táhla snad 20 km před hranicemi jsem v životě neviděla, naštěstí jsme se probojovali dopředu, ale i tak, zdržení na hranicích bylo otravné. Ale cesta je cíl, a tahle to dokonale splnila. Najeto 3631 km.
Zakončení v Bojnicích a v neděli na cestu domů přeci jen déšť.
Podrobnosti, co si pamatuji, nebo s pomocí google :
1.den se rozhodujeme pro jižní variantu před Maďasko, dálnice po 800 km nocleh v Baia Mare. 2.den Sapanta a cíl je Lacu Rosu, bohužel kvůli nenadálým komplikacím se musíme rozdělit. Ale vše dopadlo dobře, takže 3.den zase pokračujeme přes soutěsku Bicaz už směr Moldavsko. Před hranicemi jsme navečer, takže raději ještě nocleh v Rumunsku v Iiasi a ráno docela v klidu vstup do Moldavska. V Kišiněvě odstavujeme v centru motorky a hurá do města nasát atmosféru. Děláme fotky, parky zřejmě výzdoba před Velikonocemi, prezidentský palác jak Tower, památníky padlým, večer ještě sjedeme k vinařství Milestii Mici, ale už mají zavřeno. 4.den směr Podněstří - opruz se vstupem, v Tiraspolu další nezbytné fotky, tank a Lenin a dál směr Oděsa. Na hranicích si celníci z nás dělají srandu, prý aby nám zpestřili čekání, nakonec ok, jedeme . Sem tam jsou kolem silnic vojáci, do hotelu přijedeme večer, takže prohlídka hist.části města až ráno.. Kromě vybombardovaného hotelu a ostnatého drátu nic nenasvědčuje nějakému neklidu, ve městě běží normální život. Ale je 5.den , musíme otáčet k domovu. Jak jsem již zmínila tu frontu kamionů, nějak se nám podařilo dostat z UA, na hranicích opět opruz, čekáme a na ubytko 70 km od moldavsko-rumunských hranic přijíždíme po 23 hod. Naštěstí se zabavíme kecáním v interkomu.[b]6. den [/b] přejezd Rumunska až do Zalau, dojíždíme před deštěm, tak to vyšlo , ráno směr naplánovaná Bojnice, vyhýbáme se úspěšně dešti, nakonec (moje blbé) rozhodnutí zůstat tam, sice krásné fotky hradu atd, ale ráno 7.den déšť, musíme do nepromoku a hurá k domovu. Nakonec u Drietomy nemoky dolů a přes Buchláky už se jen jak já tomu říkám"vyklusat" domů.
Nicméně spokojenost, vše dopadlo dobře, krásné svezení a výlet.

ndravec (28) napsal 21.05.2024 v 11:17

Docela bláznivý nápad v této době. Ale na fotkách to není vidět. Ty vypadají úžasně a lákavě. Jen teda já bych na 8 dní takhle daleko nevyrazil. to by se mi zdálo málo.

elvis78 (144) napsal 21.05.2024 v 08:06

Je to pěkný , ty místa, obrázky , v těch místech se není čeho bát

Juraj22 (170) napsal 20.05.2024 v 19:09

Vypadá to úžasně, tam by se mi taky líbilo
Já myslel že Oděsa je rozbombardovaná nebo ne...???

Milan1963 (278) napsal 20.05.2024 v 16:30

Moc hezké fotky. Jen by to chtělo víc popsat cestu, tam se nejezdí z Čech běžně.

• Melk

Po podzimním výletu kdy jsem nestihla Melk a jeho klášter, je potřeba dluh vyrovnat, takže hurá, hlásí krásné počasí, jdu na to !! Mapy cz mě spolehlivě dovedly až na místo, jedu tam po pravé straně Dunaje, kochám se kr

Vloženo: 08.04.2024
    Uskutečněno: 07.04.2024
  • Wachau

asi poslední výlet v roce 2023, cestou z Alp mne uchvátila krajina kolem Dunaje, tak sobotní výlet , vyšlo nádherné počasí, jen škoda, že den už je krátký, ale i tak.. paráda.. příště musím dát Melk, na ten z časovýc

Vloženo: 25.10.2023
    Uskutečněno: 21.10.2023
  • Alpy 9/2023

Babí léto - tak je potřeba ještě vyrazit. A kam jinam než na krásné silnice k sousedům do Rakouska. Nebyla jsem ještě na Orlím hnízdě, Maltě = Kölnbreinspeicher, tak volba padla na Korutany. Najeto 1576 km, neděle -