Po 2800 km od první výměny oleje jsem se rozhodnul, že udělám druhou. Aktuálně najeto 3 778 km.
Velmi dobrou zkušenost mam s oleji Liqui Moly, takže musel přijít i sem. Filtr jsem dal K&N, ne kvuli tomu, že bych byl zarytej fanda značky, ale právě K&N byl nejvyšší (víc filtrovacího materiálu), na další výměny mám už nakoupeny origo filtry.
Olej budu dělat zhruba po 3 000 km, nebo po okruhu.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po 4 500km proběhla výměna brzdových destiček za Brembo směs LA, která je alternativou za OEM brzdové desky. Po zajetí a pár km je pocit na páčce stejný, stejně jako brzdný účinek.
Zároveň s deskami jsem udělal i brz
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 14.05.2024 |
Uskutečněno:
| 10.05.2024 |
Tachometr:
| 4425km |
-
Motorka šlape jak na drátkách, takže je potřeba postoupit dál. Za mě k dokonalosti této motorky, ať už vzhledu nebo zvuku, chybí snad už jenom výfuk.
Po dlouhých úvahách a vybírání, x hodinách poslechu různých zvuků,
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 30.04.2024 |
Uskutečněno:
| 22.04.2024 |
Tachometr:
| 3250km |
-
Po dlouhém přemýšlení, co se vzhledem motorky, jsem se konečně rozhodnul. Hledal jsem různé designy nebo návrhy, kterým směrem jít, ale nic se mi extra nelíbilo. Původně jsem chtěl jít spíš klasickým racing lookem: nápis
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 30.04.2024 |
Uskutečněno:
| 28.03.2024 |
Tachometr:
| 2500km |