Honda VFR 1200X Crosstourer (2012)

Vlastník DrLecter
Vloženo 1.4.2017
Aktualizováno 13.3.2024

Vloženo: 11.04.2024, Uskutečněno: 13.05.2023, Stav tachometru: 76385 km, Zhlédnuto: 136x

2023-05 Sardinie podruhé:

1. den: Praha – Strážný – Steinach am Brenner
2. den: Steinach am Brenner – Livorno (přes noc trajekt do Olbie)
3. den: Olbia – SS125 Tortoli – SS198 – SP8 – Cabras
4. den: Cabras – okruh střed Sardinie
5. den: Cabras – okruh střed Sardinie (viz mapa)
6. den: Cabras – okruh střed Sardinie
7. den: Cabras – SS292 – SS133 – Olbia (přes noc trajekt do Livorna)
8. den: Livorno – Steinach am Brenner (Gasthof Schützenwirt)
9. den: Steinach am Brenner – Strážný – Praha

Po loňském obrovském úspěchu a motorkářské extázi na Sardinii jsme se rozhodli, že (každou) novou sezónu začneme stejně . Tentokrát jsme ale nevezli motorky do Livorna na vozíku, ale jeli vše po vlastní ose, pokud možno mimo dálnice, a přespali v krásném penzionu Gasthof Schützenwirt s restaurací a výbornou kuchyní v půlce cesty kousek nad Brennerem. Na Sardinii jsme zvolili stejné ubytování jako loni v Cabras v moc pěkném tichém soukromém penzionu B&B Terre del Sinis. Je zde možnost parkování motorek u penzionu za plotem, vynikající snídaně, majitelka byla loni skvělá, a letos nás opět s radostí uvítala. Z tras po Sardinii jsme po loňské zkušenosti vybrali jen ty nejlepší, které jsme jezdili různé dny i 2x sem a tam v opačném směru, a byl to opět dokonalý motorkářský zážitek, parádní silnice a příroda, tisíce nádherných zatáček. Po celý pobyt na Sardinii jsme měli ideální počasí pro motorkáře – sluníčko, výjimečně jen minimální přeháňky. Bylo tedy chladněji než loni, takže jsme ani do moře nevlezli, protože když jsme se na svých cestách k moři přiblížili, zrovna byl pěkný vítr a docela i zima. Až poslední den cestou na trajekt na severu vydatně pršelo. Navíc jsme tentokrát měli potíže s trajektem na zpáteční cestě. Náš trajekt byl zrušen, jeli jsme náhradním, čekali na něj v tom dešti o 3 hodiny déle, a nedali nám nakonec ani zaplacenou kajutu (ale Němcům ano…). Vrátili nám tedy později část peněz, ale po noci strávené na sedačkách jsme nakonec rádi jeli ten další den po dálnici. Navíc na cestě z Livorna opět pršelo, takže jsme místo původně plánované trasy přes Apeniny jeli velký kus po dálnici a sjeli do hor až u Bolzana. Cesta domů další den byla opět slunečná. Dokonce bylo tak teplo, že jsme se nakonec i vykoupali v Chiemsee .
Celkem najeto za 9 dní 4055 km.