Neděle, krásně teplo, ale díky tomu saharskému písku špatná viditelnost. Přesto po páté hodině hlodá červík - běž se projet. Tak jdu pro svoje GS, ještě montuju značku a motorku letos poprvé vyvážím na denní světlo. Startuji a po dvou otočeních elektronika odpojuje startér. Já blbec, už minulý měsíc jsem si říkal, dej to na nabíječku. Rychle tahám nabíječku a motorku připojuji, mezitím se jdu obléknout. Cca po 15 minutách jdu k motorce a stroj již startuje. Uklízím prodlužovák a nabíječku. Vyrážím do Liběchova na pumpu, dofouknout kola a pak se projet směrem na Dubou. V Liběchově zastavuji, vypínám zapalování a dofukuji kola. Chci odjet a startér - no situace se opakuje. Co teď, je tam pár kluků, snažíme se stroj roztlačit, ale buldočí komprese je proti. Volám domů, vysvětluji, kde se co najde a za 30 minut už na pumpě nabíjím. K večeru ještě se trochu projedu a motorku uklízím s tím, že jí dávám konečně na nabíječku. Zkušenost k nezaplacení.
Vlastník | DejvGSR | |
---|---|---|
Vloženo | 21.4.2021 | |
Aktualizováno | 6.8.2021 | |
Zobrazeno | 6 799x |
o tý kobyle mi povídej
Hlavně, že to s rukou jde jezdit .
1 reakce
Jj, už to jde.
Tohle je šlendrián výrobce, že se zamčením motorky neodpojí akumulátor komplet. Nemělo by to žrát ani miliampéru.