Sezóna v háji, večery dlouhý a servisní interval svítil, jako pominutej. Na jaře jsem ho nechal být, on předchozí majitel najel na olej jen 1.800. kilometrů, všechno fungovalo, tak proč do toho vrtat, že? Servis na předchozích motorkách jsem vždycky nějak slepil, oleje a filtry jsem si dělal na dílně sám, gumy mi udělali kluci na dílně a když bylo něco většího, vždycky se našel někdo, kdo ty ventily dokázal udělat doma v garáži. Ale autobus? To už je, aspoň teda pocitově, poněkud sofistikovanější věc, kterou dobře umí fakt jen někdo. Nesmějte se, Bavorský auta na dílně taky obcházíme obloukem a nepouštíme se do větších akcí, než olej, gumy a občas něco zjevně upadlého. Tak jsem začal sondovat brněnský Renocar a přilehlé okolí. Renocar dobrý, ale když jsem při posledním toulání kolem jižních hranic narazil na chlápka, co pěl chválu na Davida Grubera, tak jsem mu napsal. Ten chlápek totiž nebyl první. Napsal jsem mu, domluvil se s ním a dovezl do Nebovid. Domluva dobrá, domluvená cena za velký servis taky. "Hele Davide a co kardan a tolik propíraná svolávačka? Na autobusu není udělaná.." David se poškrábal na hlavě a povídá: "Hele, víš... On ten odvzdušňovací ventil se občas vyviklá v závitu a celkově s tím jsou trochu problémy." Tak jsme se prostě dohodli, že kardan zkontroluje, promaže, vymění děravou manžetu a když bude uložení cajk, není důvod, aby kardan nevydržel do dalšího servisu. Prostě normální domluva. K servisu ještě přibyly přední desky, které bych si mohl vyměnit i sám, ale ušetřil bych možná pětikilo a půl dne sakroval v garáži. Jo a taky tekoucí vodní pumpa. Co už, i mladší lidi umíraj... Paradoxně byl největší problém dostat motorku po zasněžených silnicích domů do garáže. Takže autobus uloženej v garáži a jediný, co mě trochu trápí, je origo baterka, která v něm je. Má skoro devět let a tak se o ní radši začnu na jaře zajímat trochu blíž..
Vlastník | Bake | |
---|---|---|
Vloženo | 23.11.2022 | |
Aktualizováno | 31.1.2023 | |
Zobrazeno | 790x |