Tak, sezóna na silnici je za náma a já si uvědomil, že jsem letos na tomto big enduru málo pojezdil. Motorka docela zapředla v boudě pavučinami, jelikož jsem objevil kouzlo supersportu, viz. moje nová motorka Před měsícem jsem byl na vyjížďce okolo dediny, udělat sousedům radost a zhruba po 20. minutách, když mi to zdechlo, tak jsem už nenastartoval. Motorku jsem rozžduchl, naštěstí jsem byl u asfaltu, tak to nebylo velké zápasení, určitě si dokážete představit jaké to asi je převalit 650ccm přes horní úvrať Jak se chytla, tak jsem hned mazal domů a nevymýšlel blbiny, aby mi to zase někde nezdechlo Doma jsem Kawinku umyl vapkou, protože byla celkem zaprasená a šup s ní do boudy. Minulý víkend jsem si řekl že se na to musím podívat a natlačil jsem KLXo z boudy do garáže, klasická nacvičená rozborka, plasty, sedlo, nádrž a jde se na to. Startovací spínač cvaká relátkem pod sedlem, tak super, relé jsem proměřil a je OK, tak dál.. odhalit kontakt + na startéru, dotáhnu starou baterku z auta a na přímo na startér, pecka, funguje jak novej Tak tedy je problém mezi startérem a relátkem, je to tak, je tam ještě jedno relé hned nad motorem pod nádrží, tak ho rovnou tahám ven. Rozborka a čištění kontaktů na kotvě, nějak se podivuji proč je relé tak divně složité, ale to nemá smysl řešit ani diskutovat. Pořádně prostříkám kontaktolem a dávám do kupy, je to trošku složitější, musím to dělat na dvakrát, protože mi pružina kotvy utrhla drátek k cívce, když jsem ji vkládal do pouzdra, jak říkám docela zbytečně složité relé. Na druhý pokus se mi to daří a relé spíná jako o život, vše montuji dohromady, jak bylo. Koupil jsem tlakoměr na měření komprese válce, tak jsem to hned zkusil, se startérem to jde krásně a já naměřil 68psi, podle manuálu je to střední hodnota, takže motor před sebou ještě nějakej Km má a startuje velice pěkně před rokem jsem koupil nový zadní blatník z ebaye jako uloženku a do teď mi bylo líto jej tam montovat, abych ho nezničil, ale starý blatník už mlel z posledního, tak jsem je už konečně přehodil. No vše za pár hodin hotovo, skončil jsem v pátek v 23h a v sobotu v poledne nastal čas odskoušet, jestli motorka nezapomněla jezdit Vše skvěle funguje jen tak pro info jsem koukl na net zda je relé k dispozici a s mým tipem že stojí kolem 1000kč jsem 300kč přestřelil. Nejde mi o to abych ušetřil pár korun, ale nechtělo se mi čekat, když to jde takto jednoduše
Vlastník | Dacann | |
---|---|---|
Vloženo | 7.10.2018 | |
Aktualizováno | 30.6.2021 | |
Zobrazeno | 2 008x |