PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 650 (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dacann
Vloženo 7.10.2018
Aktualizováno 30.6.2021
Zobrazeno 2 008x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Aktualizace za rok 23'

Vloženo: 02.12.2023, Uskutečněno: 25.11.2023, Zhlédnuto: 185x, Firma: DIY


Tak, sezóna na silnici je za náma a já si uvědomil, že jsem letos na tomto big enduru málo pojezdil. Motorka docela zapředla v boudě pavučinami, jelikož jsem objevil kouzlo supersportu, viz. moje nová motorka Před měsícem jsem byl na vyjížďce okolo dediny, udělat sousedům radost a zhruba po 20. minutách, když mi to zdechlo, tak jsem už nenastartoval. Motorku jsem rozžduchl, naštěstí jsem byl u asfaltu, tak to nebylo velké zápasení, určitě si dokážete představit jaké to asi je převalit 650ccm přes horní úvrať Jak se chytla, tak jsem hned mazal domů a nevymýšlel blbiny, aby mi to zase někde nezdechlo Doma jsem Kawinku umyl vapkou, protože byla celkem zaprasená a šup s ní do boudy. Minulý víkend jsem si řekl že se na to musím podívat a natlačil jsem KLXo z boudy do garáže, klasická nacvičená rozborka, plasty, sedlo, nádrž a jde se na to. Startovací spínač cvaká relátkem pod sedlem, tak super, relé jsem proměřil a je OK, tak dál.. odhalit kontakt + na startéru, dotáhnu starou baterku z auta a na přímo na startér, pecka, funguje jak novej Tak tedy je problém mezi startérem a relátkem, je to tak, je tam ještě jedno relé hned nad motorem pod nádrží, tak ho rovnou tahám ven. Rozborka a čištění kontaktů na kotvě, nějak se podivuji proč je relé tak divně složité, ale to nemá smysl řešit ani diskutovat. Pořádně prostříkám kontaktolem a dávám do kupy, je to trošku složitější, musím to dělat na dvakrát, protože mi pružina kotvy utrhla drátek k cívce, když jsem ji vkládal do pouzdra, jak říkám docela zbytečně složité relé. Na druhý pokus se mi to daří a relé spíná jako o život, vše montuji dohromady, jak bylo. Koupil jsem tlakoměr na měření komprese válce, tak jsem to hned zkusil, se startérem to jde krásně a já naměřil 68psi, podle manuálu je to střední hodnota, takže motor před sebou ještě nějakej Km má a startuje velice pěkně před rokem jsem koupil nový zadní blatník z ebaye jako uloženku a do teď mi bylo líto jej tam montovat, abych ho nezničil, ale starý blatník už mlel z posledního, tak jsem je už konečně přehodil. No vše za pár hodin hotovo, skončil jsem v pátek v 23h a v sobotu v poledne nastal čas odskoušet, jestli motorka nezapomněla jezdit Vše skvěle funguje jen tak pro info jsem koukl na net zda je relé k dispozici a s mým tipem že stojí kolem 1000kč jsem 300kč přestřelil. Nejde mi o to abych ušetřil pár korun, ale nechtělo se mi čekat, když to jde takto jednoduše

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Před stk

    Takže TK proběhla. Měl jsem jednu lehkou závadu a to ostré hrany na osvětlení spz, zabrousíme pilníkem do příště :-D Musel jsem osadit blinkry, který jsem koupil žárovkový a levný, nasadit spz, zrcátka, přezout kola,

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 30.05.2021
    Uskutečněno: 28.05.2021
    Komentářů: 2x
  • Zimní servis 20'/21'

    Tak je zase zima a já se rýpu v mašině, opět je něco potřeba, tak jsem to vzal z gruntu. Cvakání ventilů jak jsem psal v předchozím záznamu jsem vyřešil, byl to nedopnutý rozvodový řetízek, který rachotil o vodítka, vent

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 07.01.2021
    Uskutečněno: 29.12.2020
    Tachometr: 64400km
    Komentářů: 1x
  • Servis od mechanika

    Jak jsem psal v minulém záznamu, dal jsem motor k mechanikovi. V pátek večer volal že má hotovo a v sobotu jsem si přijel pro motor, vyměněno: ložisko výstupního hřídele z holandska :-D , pouzdro ložiska na druhé straně

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 26.08.2020
    Uskutečněno: 08.08.2020
    Tachometr: 63200km


TOPlist