Abych si aktualizoval deník, tak si sem napíšu co proběhlo přes zimu
1) v první řadě jsem musel řešit přední brzdy, původní kotouče byly volné na nýtech a při brzdění už značně pumpovali do páčky. Vyřešil jsem to přes motokotouče.cz, kam jsem původní zavezl, tam mi dali nový zubatý a širší věnce včetně větších nýtů a taky nové desky ... po zajetí brzdí hezky, ale nemůžu už porovnat s původními - zima byla dlouhá
2) na zkoušku jsem koupil jetý výfuk Mivv, řev brutální, ale homologace žádná, tak jsem si nadělil SC Project od Rutan.cz. Vzhled i zvuk parádní ... zvuk ovšem až po demontáži tlumivky, kterou můžeš demontovat až po provrtání karbonové koncovky, aby ses dostal ke šroubku, která tlumivku drží Nyní mě čeká ještě přehrání mapy, snad pak tolik nebude střílet a sníží se i spotřeba od doby co ho mám, se mi snížil dojezd o 100km, ale asi to bude tím, že ho furt nechávám zpívat v těch nejvyšších tónech
3) Gumy ... jezdil jsem Bridgestone S21 na který nedám dopustit! Drží nádherně, sjíždí se rovnoměrně po celým běhouny, viz foto, kdy ji dokážeš celou sjet do hladka. Nevýhoda je, že víc jak 4500km nedá ... tak jsem tam dal Bridgestone T31 kvůli výdrži, ale už mi párkrát ujel zadek, tak nevím nevím, moc v nich jistotu nemám
No a teď k tomu co mi pije krev a nechápu, že se to děje Již 3x opravdu 3x! se mi ulomil kloubek přepákování řadičky. Jednou po návratu z Alp, po druhé pod Stelviem (měl jsem náhradní) a po třetí, tentokrát zadní, na první vyjížďce na jaře ... nevím z jakého materiálu to dělají, ale třikrát za 5000km je na mě moc ... už jsem si je nakoupil do zásoby a ještě navíc na konci nařízl, abych je pak mohl demontovat a vyměnit na silnici a nemusel jezdit po italské vesnici a shánět někoho, kdo mi zatrhnutý zbytek šroubu odvrtá
... další věc ,která se mi děje, je, že se mi usazuje bordel kolem ručičky otáčkoměru ... asi lítá do červenýho moc rychle a víří prach
Ale když ho miluješ, není co řešit
Ještě jsem si vyzkoušel:
Tuono V4...neuvěřitelnej nářez, Speed je proti tomu hroznej čaj
GasGas SM ... jednobuch co letí 190 a na záda by chtěl pořád, parádní hračka
KTM Adventure 890R ... parádní univerzál co moc krásy nepobral, ale už se těším na 890SMT
-
-
nové kotouče
-
motokotouče.cz
-
čistota půl zdraví
-
Bridgestone S21 až do posledního milimetru :-D
-
nové Bridgestone T31
-
SC Project
-
-
humus uvnitř budíku
-
čištění budíku
-
ulomený kloub řazení
-
již třeti ulomený kloub
-
kloubky na sklad :-D
-
ten zvuk jara
-
-
moja se chtěla projet, musel jsem nasadit stupačky :-D
-
-
-
Test Tuona
-
Test GasGAs SM
-