Yamaha FZ6 Fazer S2 (2007)

Vlastník ndravec
Vloženo 17.9.2020
Aktualizováno 16.5.2024
Zobrazeno 634x

Vloženo: 16.10.2022, Uskutečněno: 03.08.2022, Stav tachometru: 52113 km, Zhlédnuto: 11x

V této zemi jsem nikdy nebyl. Krom přírody to bylo velké zklamání. Před odjezdem od jezera Como hledáme ubytování na další den. Přece jen data a volání jsou v rámci EU podstatně levnější než ve Švýcarsku. Vše tedy zajišťujeme ještě z Itálie. Pavel našel kemp s chatkou, já tam volal a vše vyřizoval. Chtěli jsme mít chatku, jelikož jsme veděli, že v noci jsou pouhé 3 st. a spát ve stanu by nebylo komfortní. Chatku se nám podařilo sehnat a zarezervovat. Jedeme tedy směr Švýcarsko a já se těším co nového uvidím. První byl celník s puškou na hraničním přechodu u kterého jsme si nedovolili ani pomalu zastavit jak koukal jako vrah. Bohužel jsme si za tak krátkou cestu po Itálii nekoupili ani benzín. Stavíme na první benzínce za hranicemi a tankujeme o dost dražší. Diskutujeme trasu kudy pojedeme. Směrem, kterým míříme vede dálnice. Jenže Švýcaři mají jednen druh dálničních známek pouze na rok a jen pro auta za 40 €. Odmítám platit a stojím si za svým, že jedu podél dálnice po státovce. Pavel by zase rád jel kvůli úspoře času po dálnici. Po nějaké době zjišťujeme, že jsme udělali dobře, protože dálnice v našem směru je zablokovaná kvůli na ní hořícímu autu a vše stojí. My vesele jedeme dál se 40 € v kapse. Dojeli jsme do kempu, který na první pohled nebyl nic moc. Po tom co nám jeho majitel ukázal námi zarezervovanou chatku jsem se s ním pohádal. Nebyla to chatka, ale spíš psí bouda, do které se lezlo po čtyřech a pro dva malá. Nechtělo se mi spát s Pavlem v takové těsné blízkosti. Rozhodl jsem se postavit si svůj stan. Dědkovi jsem měl snahu říct, že si ho postavím a že mu rozhodně nebudu nic dalšího platit, ale mávl rukou a nechtěl se mnou vůbec bavit. Bylo mi to jedno. Dojeli jsme si do nedalekého Coopu, a pak uvařili něco i z vlastních zásob k večeři. Společně jsme povečeřeli u přírodního posezení s kolegy motorkáři z Německa a Itálie se kterými jsme se zde potkali. Cestou do Coopu jsme zjistili, že v širokém okolí se nachází nějaký mezinárodní “skautský” tábor 30 000 lidí. Šílený. Po večeři plánujeme trau na další den s cílem odjet rychle ze Švýcarska pryč. Nakonec v noci nebyla taková zima, asi 15 st a to se dalo v pohodě ustát.

Konečné km: 52 113 km
Ujetá vzdálenost: 195 km
Celkové kumulativní km: 4 745,8 km
Kumulativní kilometry této cesty : 1 316,5 km
Takování: 12,60 l / 27,34 CH / 2,17 CH / l
Ubytování: camp Camping Nufenen, Nufenen

Pokračování příště

• Už je to, lásko, rally vážně poslední

Jak jsme se minulý týden s prodejcem nedohodli na ceně, tak tentokrát už jsem jel se záměrem tam motorku opravdu nechat. Jednání s prodejcem bylo rychlé, na mě až moc, ale já to nedělám každý druhý den, tak že v tom nemá

Typ: Prodej
    Vloženo: 16.05.2024
    Uskutečněno: 06.05.2024
  • Cesta do bazaru a zase zpět

Tak jsem si konečně udělal čas a i počasí přálo, z práce jsem vypadl dřív a vyrazil na mojí již opravdu poslední cestu na téhle mašině, do bazaru.Ale někdy člověk míní a pán Bůh mění. Po příjezdu jsme se s majitelem baza

Vloženo: 05.05.2024
    Uskutečněno: 02.05.2024
  • Nepředpokládaný poslední výlet

To si jedu takhle odpoledne v pátek ke kamarádovi, že se na chvíli stavím a dostanu otázku "nepojedem někam na kole ?" Říkám: " no, mě se moc nechce, ale potřeboval bych spíš provětrat Fazera. Od 27.03.24 co dostal do se