Yamaha FZ6 Fazer S2 (2007)

Vlastník ndravec
Vloženo 17.9.2020
Aktualizováno 12.6.2021
Zobrazeno 631x

Vloženo: 16.10.2022, Uskutečněno: 04.08.2022, Stav tachometru: 52460 km, Zhlédnuto: 10x

Ráno vstáváme a plán je nechat všechny kufry v mém postaveném stanu a vyrazit nalehko na plánovaná passa v okolí ve Švýcarsku. Projet passa a vypadnout odsud. Před cestou se jedeme zeptat ještě dědka, ale ten se mnou nechce vůbec bavit, a tak to musí domluvit Pavel sám. Dědek s tím nemá problém. Jedeme tedy na čerstvou snídani opět do nedalekého Coopu, a pak už fičíme směr Alpy a passa. Takový menší okruh 140 km. Vracíme se do kempu okolo poledne, bereme kufry, balíme stan a jedem dalších 190 km údolím směr Francie do Chamonix. Jsme rádi, že budeme ze Švýcarska pryč a opět v EU. To je jako bysme byli už zase doma. Všude kde je EU, jsme doma. Chamonix nad večerem jen prolítneme po hlavním tahu. Jednak je už dost pozdě večer, je zataženo a vypadá to na déšť, jednak je tu stále hodně lidí, a pak všude kde se postavíš se platí. Stíháme ještě na poslední chvíli v 19.45 návštěvu Carefouru a nákup něčeho k večeři. Za námi už jen zamykají dveře a pouští pouze ven. Jedeme do 30 km vzdáleného zarezervovaného ubytování a na posledních kilometrech nás chytá opět na 20 minut déšť na který to vypadalo již od franzouzských hranic. Tam jsme se rozhodli dnes nespat v kempu, ale najít si tedy nějaké ubytování. Dojíždíme již mokří k hotel, který je nechtěně v centru města. To už zase přestává pršet. Všechny informace máme v mailu, ale to jsem nevěděl. Volám proto majiteli a domlouvám se s ním o podmínkách vstupu, pokoji, parkování po telefonu. Naštěstí uměl anglicky. Nakonec se dovnitř dostaneme a pokoj máme až ve třetím patře. Naše těžké kufry se mnám nahoru tahat nechce, ale přece jen něco si vzít musíme. Vybalujeme část věcí na recepci. Máme to i s muzikou. V protější hospodě vyhrávají do 23 h, ještě do půlnoci je tu dost rušno. Před spaním proběhlo krátké plánování trasy na další den. Uvidíme jak a co bude ráno ?

Konečné km: 52 460 km
Ujetá vzdálenost: 347 km
Celkové kumulativní km: 5 092 km
Kumulativní kilometry této cesty : 1 663,5 km
Bez tankování
Ubytování: hotel Val d´Este, Sant – Gervais – les - Bains

Pokračování příště

• Cesta do bazaru

Tak jsem si konečně udělal čas a i počasí přálo, z práce jsem vypadl dřív a vyrazil na mojí již opravdu poslední cestu na téhle mašině, do bazaru.Ale někdy člověk míní a pán Bůh mění. Po příjezdu jsme se s majitelem baza

Vloženo: 05.05.2024
    Uskutečněno: 02.05.2024
  • Nepředpokládaný poslední výlet

To si jedu takhle odpoledne v pátek ke kamarádovi, že se na chvíli stavím a dostanu otázku "nepojedem někam na kole ?" Říkám: " no, mě se moc nechce, ale potřeboval bych spíš provětrat Fazera. Od 27.03.24 co dostal do se

Vloženo: 29.04.2024
    Uskutečněno: 26.04.2024
  • Konečné zúčtování roku 2023

Datum poslední vyjížďky 2022: 30.10.2022 Datum první cesty 2023: 28.04.2023 Kam: Podhájska, Slovensko Datum poslední cesty: 09.11.2023 Kam: okolo komína - hrad Kost Počet uskutečněných vyjížděk: 23x, z to